کد خبر : 255191
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

پاسخ منفی رئال مادرید به بایرن مونیخ

پاسخ منفی رئال مادرید به بایرن مونیخ

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، فدریکو والورده حال و آینده رئال مادرید است. باشگاه این موضوع را به هافبک اروگوئه‌ای گفته است و به هر تیمی که خواهان این بازیکن شده نیز اعلام کرده است. آخرین تیمی که درباره والورده پرسید بایرن مونیخ بود. باوارایی‌ها دوباره برای امضای قرارداد با این بازیکن تلاش

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، فدریکو والورده حال و آینده رئال مادرید است. باشگاه این موضوع را به هافبک اروگوئه‌ای گفته است و به هر تیمی که خواهان این بازیکن شده نیز اعلام کرده است.

آخرین تیمی که درباره والورده پرسید بایرن مونیخ بود. باوارایی‌ها دوباره برای امضای قرارداد با این بازیکن تلاش کردند که با پاسخ منفی سفیدپوشان روبرو شدند. فده مهره کلیدی مادرید در آینده ای نزدیک خواهد بود و به همین خاطر باشگاه به هیچ پیشنهادی گوش نخواهد کرد.

والورده فرصت داشت در این فصل در سطح اول اروپا بدرخشد اما مشکلات جسمانی اجازه نداد در یک روند ثابت قرار بگیرد. با این حال می تواند در نبود کاسمیرو محروم در دیدار برابر آتالانتا بدرخشد. با وجود اینکه هافبک ارگوئه‌ای تنها نیمی از دقایق فصل قبل را بازی کرده است اما این بازیکن برای رئال مادرید غیر قابل انتقال است.

هافبک اروگوئه‌ای نه تنها مهره قدرتمندی در میانه میدان به حساب می آید بلکه نسبت به دیگر هم تیمی هایش در این پست جوان‌تر است (۲۲ ساله). لوکا مودریچ ۳۵ ساله، تونی کروس ۳۱ ساله و کاسمیرو ۲۹ ساله هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =