کد خبر : 255162
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
-

رهاسازی ۱۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در محور‌های کوهستانی

رهاسازی ۱۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در محور‌های کوهستانی

به گزارش عصرقائم، از بعد از ظهر دیروز بارش‌ها در سطح مازندران گسترده‌تر شد و در تمامی شهر‌ها گزارش بارندگی داشتیم. رینه لاریجان (یکی از اصلی‌ترین منابع‌آبی شالیزار‌های آمل و بابل) در مجموع ۹۲ میلیمتر بارش داشت و پس از آن در نوشهر ۴۷، قائم شهر ۴۲ و ساری نیز ۴۰ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

به گزارش عصرقائم، از بعد از ظهر دیروز بارش‌ها در سطح مازندران گسترده‌تر شد و در تمامی شهر‌ها گزارش بارندگی داشتیم.

رینه لاریجان (یکی از اصلی‌ترین منابع‌آبی شالیزار‌های آمل و بابل) در مجموع ۹۲ میلیمتر بارش داشت و پس از آن در نوشهر ۴۷، قائم شهر ۴۲ و ساری نیز ۴۰ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

میزان بارش برف در محور کندوان تا یک متر و سه محور دیگر نیز تا نیم متر گزاش شد. این وضعیت موجب انسداد تمامی راه‌های استان شده است.

محور کندوان باتوجه به شدت بارش برف از روز گذشته مسدود شد که همچنان این انسداد ادامه دارد.

در حال حاضر در مسیر ولی‌آباد تا دهانه شمالی محور کندوان بارش برف تداوم دارد.

باتوجه به ریزش‌های پی در پی بهمن در محور کندوان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و احتمال ریزش‌ها معمولا در محور کندوان به‌ویژه در زمان بارش‌ها بالا است.

محمود قاسمی معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز در محور‌های کوهستانی شاهد برف و کولاک بودیم، اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان به ۳ هزار و ۸۰۰ گرفتار برف و سرما در مناطق مختلف استان خدمات امدادی لازم ارائه دادند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت همچنین ۱۱۰۰ دستگاه خودرو که گرفتار برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی کوهستانی بودند را رهاسازی کردند.

معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران به تداوم امدادرسانی در تمامی جاده های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی هلال احمر در محور‌های کندوان، کجور، بلده و سوادکوه مستقر و در حال امداد رسانی هستند.

قاسمی افزود: هم اکنون محور‌ سوادکوه برای تردد بازگشایی شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =