کد خبر : 254912
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

سولسشایر : با گلی که خوردیم کارمان سخت شد

سولسشایر : با گلی که خوردیم کارمان سخت شد

به گزارش عصرقائم، به نقل از ساکرنت، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها منچستریونایتد در خانه به دیدار میلان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اوله گنار سولسشایر بعد از این دیدار گفت: برابر میلان

به گزارش عصرقائم، به نقل از ساکرنت، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها منچستریونایتد در خانه به دیدار میلان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اوله گنار سولسشایر بعد از این دیدار گفت: برابر میلان فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و در دقایق زیادی از بازی کاملا سوار بر جریان مسابقه بودیم. متاسفانه در دقیقه ۹۰ دروازه ما باز شد. اگر این گل را دریافت نمی کردیم شرایط بهتری پیدا می کردیم. البته میلان هم موقعیت هایی در نیمه دوم برای گلزنی داشت و فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. البته ما باید در برابر آن‌ها خوب دفاع می‌کردیم و فکر می‌کنم ما توانستیم واکنش خوبی نشان دهیم. در پایان، همیشه لحظاتی وجود دارد که ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. قطعا گلی که دریافت کردیم کار ما سخت خواهد کرد و همه تیم ناامید هستند که چرا در دقیقه ۹۰ دروازه ما باز شد. خط دفاع و دروازه بان ما می توانست بهتر عمل کند.

منچستریونایتد در دیدار بعدی خود باید برابر وستهام در لیگ برتر قرار گیرد و سپس یدار برگشت خود را در سن سیرو برابر میلان برگزار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + دو =