کد خبر : 254972
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
-

بارش برف در محور‌های کندوان و هراز

بارش برف در محور‌های کندوان و هراز

به گزارش عصرقائم، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش برف در محور‌های کندوان و هراز گفت: تردد خودرو‌ها در محور کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. وی افزود: با توجه با بارش برف و باران احتمال یخزدگی سطح راه ها، اختلال در تردد، ریزش سنگ، کوه

به گزارش عصرقائم، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش برف در محور‌های کندوان و هراز گفت: تردد خودرو‌ها در محور کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: با توجه با بارش برف و باران احتمال یخزدگی سطح راه ها، اختلال در تردد، ریزش سنگ، کوه و بهمن در جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، قبلِ سفر از وضعیت راه‌ها، سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیرچرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

قدمی به ترافیکی عادی و روان در محورهای شمال اشاره و خاطرنشان کرد: کماکان تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان اعمال می‌شود و بحث برگشت و همچنین جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای غیربومی در دستور کار قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =