کد خبر : 254767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

همکاری بانک تجارت و دانشگاه آزاد برای خرید لیزینگی فناوری

همکاری بانک تجارت و دانشگاه آزاد برای خرید لیزینگی فناوری

به گزارش عصرقائم، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد استارت‌آپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد با محوریت فناوری‌های آموزشی که در صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: در این رویداد ۳ برنامه اجرایی خواهد شد که یکی از آنها معرفی ۹ تا ۱۰ مدل کسب و کار

به گزارش عصرقائم، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد استارت‌آپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد با محوریت فناوری‌های آموزشی که در صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: در این رویداد ۳ برنامه اجرایی خواهد شد که یکی از آنها معرفی ۹ تا ۱۰ مدل کسب و کار در حوزه‌های آموزشی و فناوری‌های آموزشی است.

وی ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی با برگزاری ۲۱ رویداد استارت‌آپی، ۱۳۰ تیم استارت‎آپی طرح‌های خود را برای ۴ هزار مخاطب عرضه و تقاضای سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی خود را ارائه کردند که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان سرمایه جذب استارت‌آپ‌ها شده است.

ملکی‌فر امضای تفاهم نامه ۳ جانبه را از دیگر برنامه‌های این رویداد نام برد و یادآور شد: تفاهم نامه ۳ جانبه میان دانشگاه آزاد، صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت برای خرید لیزینگ محصولات دانش بنیان از سوی دانشگاه آزاد منعقد خواهد شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری اضافه کرد: علاوه بر آن تفاهم نامه دیگری میان پارک فناوری دانشگاه آزاد و صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف توسعه فناوری‌های تولید شده در این دانشگاه منعقد خواهد شد.

در این مراسم همچنین دکتر طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر ضرورت توجه شرکت‌های دانش بنیان به تحولات علمی و فناوری کشور و دنیا، گفت: با شیوع کرونا متوجه شدیم که این استارت‌آپ‌ها و شرکت‎های چالاک بودند که توانستند گام در مسیر تولید واکسن بگذارند؛ چرا که این شرکت‌ها چالاک هستند.

وی با تاکید بر توجه به گذشته و فرهنگ چند هزارساله کشور در توسعه فناوری، خاطر نشان کرد: ملتی که آلزایمر دارد و گذشته خود را فراموش می‌کند، راه به آینده ندارد و هر آن چیزی را که به کشور خود وارد می‌کنند، همانند وارد کردن گل مصنوعی است که هیچ ثمری برای کشور ندارد.

طهرانچی، با اشاره به همکاری بانک تجارت با این دانشگاه در توسعه زیست بوم فناوری، یادآور شد: این همکاری زمینه توسعه فناوری را به دنبال خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد همچنین به بیان تغییر رویکرد این دانشگاه در پذیرش دانشجو اشاره کرد و گفت: در گذشته رویکرد این دانشگاه تاثیرگذاری در زیست بوم آموزشی بوده، ولی در حال حاضر رویکرد ما توسعه فناوری است؛ از این رو شاهد روند کاهشی پذیرش دانشجو در این دانشگاه هستیم.

در این رویداد ۹ طرح استارت‌آپی حوزه فناوری‌های آموزشی به سرمایه‌گذاران معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 8 =