کد خبر : 254412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود

به گزارش عصرقائم، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در همایش جوانان، پیشران انتخابات ۱۴۰۰، با ارائه تحلیلی از تاریخ معاصر ایران گفت: بعد از نادرشاه افشار بیش از دویست سال اقتدار این کشور کمتر شد و در دوره زندیه، قاجار و پهلوی به پایین‌ترین سطح استقلال رسیدیم طوری که شاهد بودیم در دوران پهلوی

به گزارش عصرقائم، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در همایش جوانان، پیشران انتخابات ۱۴۰۰، با ارائه تحلیلی از تاریخ معاصر ایران گفت: بعد از نادرشاه افشار بیش از دویست سال اقتدار این کشور کمتر شد و در دوره زندیه، قاجار و پهلوی به پایین‌ترین سطح استقلال رسیدیم طوری که شاهد بودیم در دوران پهلوی سفیر آمریکا و انگلیس در امور جزیی و کلی مربوط به حکمرانی دخالت می‌کردند و امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با بازگشت به میهن و برچیده شدن نظام وابسته طاغوتی، استقلال را برای مردم به ارمغان آورد.

وی افزود: ادامه راه امام(ره) و همراهی با ولایت، نیروهای پاک و پاک‌دست می‌طلبد و اصول نظام اسلامی بر دو محور محتوای پاک و کارگزاران پاک استوار است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: جوانان همیشه در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در همه عرصه‌های مختلف کشور. اما متاسفانه شاهد بوده‌ایم که اتفاقات سال‌های اخیر و افزایش فساد و بی‌قانونی و بی‌تدبیری باعث از بین رفتن امید و انگیزه در بین مردم شده است که بحمدالله با حضور آقای رئیسی در قوه قضاییه و تلاش ایشان برای مبارزه با فساد بارقه‌های امید در مردم زنده شده است.

متکی در پایان گفت: امیدواریم ان‌شاءالله پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =