کد خبر : 254555
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

احتمال از سرگیریِ عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده پرواز MH370 مالزی

احتمال از سرگیریِ عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده پرواز MH370 مالزی

به گزارش عصرقائم، هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی در سال ۲۰۱۴ در مسیر کوالالامپور به پکن حدود نیم ساعت پس از بلند شدن از باند فرودگاه ناپدید شد. پیتر فولی، یکی از کارشناسان حاضر در اولین عملیات جستجوی گسترده بوئینگ ناپدید شده خطوط هوایی مالزی گفت: با توجه به شناسایی یک منطقه جستجوی جدید

به گزارش عصرقائم، هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی در سال ۲۰۱۴ در مسیر کوالالامپور به پکن حدود نیم ساعت پس از بلند شدن از باند فرودگاه ناپدید شد.

پیتر فولی، یکی از کارشناسان حاضر در اولین عملیات جستجوی گسترده بوئینگ ناپدید شده خطوط هوایی مالزی گفت: با توجه به شناسایی یک منطقه جستجوی جدید توسط اقیانوس شناسان و کارشناسان پرواز، عملیات جستجوی هواپیما باید آغاز شود.

وی افزود: مسیرهای بزرگی هستند که به طور کامل جستجو نشده اند. همچنین بستر دریا در فاصله ۷۰ مایل دریایی در هر دو سمت منطقه هدف اصلی، باید در جستجوهای جدید مورد بررسی قرار گیرد.

درخواست ها برای آغاز مرحله جدید جستجوها در رابطه با این هواپیمای ناپدید شده پس از آن مطرح شد که تجزیه و تحلیل بقایای بوئینگ ۷۷۷ که در ماه اوت شناسایی شد، پایان یافت.

ناپدید شدن مرموز این هواپیمای مسافربری در عین حال چندین تئوری توطئه را به همراه داشت. برخی معتقدند که هواپیما سرنگون شده است، برخی ادعا می کنند که هواپیما ربوده و به برخی از پایگاه های مخفی در قزاقستان منتقل شده و این در حالیست که برخی دیگر ادعا می کنند که در جنگل های کامبوج سقوط کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، در این حادثه تمامی ۲۲۷ مسافر و ۱۲ خدمه هواپیما جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =