کد خبر : 253799
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

گروه های مقاومت عراق: اشغالگران و پایگاه‌هایشان را در هر جایی از عراق هدف قرار می‌دهیم

گروه های مقاومت عراق: اشغالگران و پایگاه‌هایشان را در هر جایی از عراق هدف قرار می‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری المیادین، هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مقاومت همواره علیه نیروهای اشغالگر و پایگاه‌های آن‌ها و نه مراکز دیپلماتیک بوده و خواهد بود. در این بیانیه آمده است: ما در مقابل صفحه جدیدی از صفحات مقاومت هستیم. سلاح مقاومت تمام نیروهای اشغالگر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری المیادین، هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مقاومت همواره علیه نیروهای اشغالگر و پایگاه‌های آن‌ها و نه مراکز دیپلماتیک بوده و خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: ما در مقابل صفحه جدیدی از صفحات مقاومت هستیم. سلاح مقاومت تمام نیروهای اشغالگر و پایگاه‌هایشان را در هر جایی از خاک وطن هدف قرار خواهد داد. مقاومت در این باره حق شرقی و ملی دارد. گزینه مقاومت عراق گزینه مردم است و شرایط هرگونه که باشد تا زمان آزادی عراق از دست اشغالگران این گزینه باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: هر طرفی که در مسیر مقاومت و گزینه ثابت آن برای مقابله با اشغالگران بایستد یک طرف خیانتکار، مزدور، ذلیل و ترسو است. مقاومت وظیفه دارد که به چنین طرف‌هایی توجه نکند و مانع آن‌ها از کارشکنی در حملات علیه اشغالگران شود. مقاومت معتقد است که مقابله تنها گزینه‌ای است که آزادی، کرامت و عزت کشور را حفظ می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 1 =