کد خبر : 253475
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
-

احمدی بی‌غش: مجلس مدیریت مدبرانه می‌خواهد

احمدی بی‌غش: مجلس مدیریت مدبرانه می‌خواهد

به گزارش قائم آنلاین، محمود احمدی بی غش در تذکری در جلسه علنی نوبت سوم امشب (چهارشنبه) گفت: دیروز تنش و دلخوری کوچکی در جلسه علنی مجلس به وجود آمد. خوب است شما (رئیس مجلس) که انسان فهیمی هستید علتش را پیگیری کنید. این اتفاق معلولی بود که علتی داشت. آن برادر قصد اهانت نداشت.

به گزارش قائم آنلاین، محمود احمدی بی غش در تذکری در جلسه علنی نوبت سوم امشب (چهارشنبه) گفت: دیروز تنش و دلخوری کوچکی در جلسه علنی مجلس به وجود آمد. خوب است شما (رئیس مجلس) که انسان فهیمی هستید علتش را پیگیری کنید. این اتفاق معلولی بود که علتی داشت. آن برادر قصد اهانت نداشت. همه ما به شما علاقه‌مندیم و نباید از انتقاد ناراحت شویم همانطور که شما هم نشدید.

وی افزود: از چند روز گذشته در گوشه و کنار صحن مجلس عده‌ای از نحوه رفتار یکی از اعضای هیات رئیسه که بر اساس سلیقه از پیشنهادات می‌گذشت، ناراضی بودند.

احمدی بی‌غش یادآور شد: امروز چهار بار یا بیشتر من نفر اول اخطار و تذکر بودم اما به من می‌گفتند باید بگویی تذکرت در دستور است یا نه. نماینده براساس آیین‌نامه داخلی مجلس حق و حقوقی دارد.

وی با بیان اینکه مجلس مدیریت مدبرانه می‌خواهد، گفت: روز گذشته نیز در شیفت شب از برخی از اعضای هیات رئیسه رفتار خلاف آیین‌نامه سر زد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: سعی شده آیین‌نامه رعایت شود. گاهی فرصت تذکر نبوده، اگر اشکالی بوده ببخشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =