کد خبر : 252608
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
-

مجوزی برای برگزاری اردوهای دانشجویی ندادیم

مجوزی برای برگزاری اردوهای دانشجویی ندادیم

به گزارش قائم آنلاین، دکتر مجید سرسنگی در گفت و گو ، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به اردوهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: ما در دوران کرونا هیچ اردوی دانشجویی نداشته ایم و به عنوان متولیان امور فرهنگی دانشگاه در خصوص اردوها، بر اساس مقررات و پروتکل های ستاد ملی مقابله

به گزارش قائم آنلاین، دکتر مجید سرسنگی در گفت و گو ، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به اردوهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: ما در دوران کرونا هیچ اردوی دانشجویی نداشته ایم و به عنوان متولیان امور فرهنگی دانشگاه در خصوص اردوها، بر اساس مقررات و پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا تا کنون شرایط برگزاری هیچ گونه اردوی دانشجویی در دانشگاه تهران وجود نداشته است و دانشگاه به دلیل شرایط این ویروس نیز تا کنون مجوز اعزام به هیچ اردویی را صادر نکرده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه در دروان شیوع کرونا ویروس درخواستی مبنی بر اعزام به اردوهایی دانشجویی نداشتیم، اظهار کرد: در این زمینه  نه درخواستی داشتیم و نه مجوزی صادر شده است.

سرسنگی تاکید کرد: در خصوص فعالیت های دانشجویی تابع پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و براساس این پروتکل ها نیز برگزاری گردهمایی ها و اردوهای دانشجویی تا زمانی که وضعیت عادی شود ممنوع است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: نه فقط دانشگاه تهران بلکه در هیچ دانشگاهی از کشور ما اردوهای اجباری نداریم و دانشجویان بر اساس انتخاب خود به اردو اعزام می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 19 =