کد خبر : 252702
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

اجاره خودرو با راننده و بی راننده در آراد سیر

اجاره خودرو با راننده و بی راننده در آراد سیر

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام شرکت آرادسیر، اول از همه از مجوزی که شرکت دارد اطمینان یابید,چون ممکن است شما قصد اجاره خودرو را دارید اما شرکتی که مجوز ندارد قابل اعتماد نمی باشد پس در وهله ی اول خیالتان از بابت مجوز راحت کنید. قراردادی که بین شما و شرکت اجاره خودرو عقد می

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام شرکت آرادسیر، اول از همه از مجوزی که شرکت دارد اطمینان یابید,چون ممکن است شما قصد اجاره خودرو را دارید اما شرکتی که مجوز ندارد قابل اعتماد نمی باشد پس در وهله ی اول خیالتان از بابت مجوز راحت کنید.

قراردادی که بین شما و شرکت اجاره خودرو عقد می شود باید در دو نسخه باشد که یکی در دست مشتری و دیگری در شرکت می ماند.  موضوعات قرارداد شامل چه مواردی می شود:

در قرارداد حتما تاریخ تحویل و برگشت خودرو معین شود

هر مبلغی که به عنوان ودیعه یا پیش پرداخت به شرکت پرداخت شده باید در قرارداد ذکر شود.ضمنا در قرارداد باید کروکی خودرو از جمله مواردی مانند خط یا ضربه‌ای اگر روی خودرو هست باید حتما قید شود.

محل مشخص:

این مورد هم یکی از شرایطی است که برای اجاره خودرو باید بدان توجه کرد. مثلا برای تحویل خودرو یک دفتر ثابت که همیشه در آنجا خودرو را تحویل بگیرید یا عودت دهید زیرا ممکن است اشخاصی از این قضیه سوءاستفاده نمایند وقصد کلاهبرداری داشته باشند.

پس ذکر محل ثابت برای اجاره خودرو شرط الزامی‌ می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر افتخار ۱۰ سال سابقه ی کار در رنت خودرو را دارد و از این جهت خیالتان راحت باشد.

پیشنهاد بعدی که به شما درحین انجام کارهای اجاره خودرو بدون راننده می شود فیلمبرداری از خودرو است که این کار باعث می شود هم شما از لحاظ  رویت خطوط روی خودرو دچار شبهه نشوید هم موقع عودت خودرو شرکت با رضایت همکاری با مشتریان خود را ادامه خواهد داد.

هزینه لوازم خودرو برعهده ی کیست؟

شرکت اجاره خودرو آراد سیر خود را موظف می داند شما عزیزان را در امر اجاره خودرو راهنمایی نماید تا دچار مشکل نشوید. بعضی از اشخاص کلاهبردار در سایت های جعلی با هدف تبلیغ اجاره خودرو که نه مجوز دارند نه معتبر هستند از مشتریان خود هزینه ی لوازم جانبی خودرو را بعد از تحویل از مشتری دریافت می کنند مانند استهلاک لاستیک هاو… اما شرکت آراد سیر تمام این هزینه ها را قبل از اجاره دادن به مشتری برعهده گرفته تا درحین سفر یا انجام امور روزانه تان به مشکلی برنخورید.

چرا برخی سایت ها با اختلاف زیاد قیمت ها خودرو اجاره می دهند؟   

کیفیت فنی خودروها می تواند امر مهمی در اجاره آن باشد چرا که برخی از مشتریان به موتور وکیفیت کارکرد خودرو توجهی نمی کنند که بعدا ممکن است دچار مشکلاتی بشوند.

شرکت اجاره خودرو آراد سیر تمامی خودورهای سال ساخت بالا و مدلهای لاکچری رادراختیار مشتریان قرار می‌دهد که هم سابقه ی چندین ساله ی شرکت زیر سوال نرود و هم رضایت مشتریان از مهمترین هدف های شرکت است.

همانطور که در بالا ذکر شد یکی دیگر از دلایل قیمت های اجاره خودرو می تواند سال ساخت خودرو باشد. هرچه سال ساخت خودرو بالاتر باشد به مراتب قیمت اجاره ی آن هم بالاتر است.

نحوه اجاره خودرو با راننده:

از خدمات دیگر آراد اجاره خودرو با راننده می‌باشد زیرا شما با خیال راحت و بدون هیچ مدارکی می‌توانید خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید در هنگام اجاره خودرو با راننده شما هیچ مسیولیتی نسبت به ماشین اجاره شده ندارید و می‌توانید با خیال راحت از ماشین اجاره شده استفاده کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 19 =