کد خبر : 252503
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

گشایش ۱۱ بازار جدید میوه و تره بار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

گشایش ۱۱ بازار جدید میوه و تره بار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش قائم آنلاین، سعید راد درباره ساختمان جدید این سازمان گفت: ساختمان اداری ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که هزینه ساخت و بهره برداری آن بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان است. این ساختمان شامل یک سالن کنفرانس و همایش، نمازخانه به مساحت ۳۷۴ مترمربع ، رستوران و فضای ورزشی است. وی در

به گزارش قائم آنلاین، سعید راد درباره ساختمان جدید این سازمان گفت: ساختمان اداری ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که هزینه ساخت و بهره برداری آن بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان است. این ساختمان شامل یک سالن کنفرانس و همایش، نمازخانه به مساحت ۳۷۴ مترمربع ، رستوران و فضای ورزشی است.

وی در ادامه از افتتاح میادین میوه و تره بار در ۵ نقطه اصلی تهران خبر داد و گفت: امروز ۸ بازار میوه و تره بار در پهنه های شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی تهران افتتاح می شود و تا ۱۵ فروردین ماه نیز ۱۱ بازار دیگر به بازارها اضافه می شود.

به گفته راد، در حال حاضر، در۲۳۰ نقطه از پایتخت ۲۵۳ میدان وجود دارد و به زودی این عدد به ۲۷۰ میدان افزایش می یابد.

وی از عرضه روزانه ۳۸۰۰ تُن محصولات کشاورزی قبل از کرونا در میادین خبر داد و گفت: این میزان در زمان کرونا افزایش پیدا کرد و به ۵۲۰۰ تُن در روز رسیده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری درباره مراکز توزیع پروتئین گفت: بازار بعثت روزانه ۷۰۰ تُن آبزی را بین شهروندان توزیع می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 1 =