کد خبر : 252332
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

پیروزی شهداب یزد در یک رقابت پر تنش

پیروزی شهداب یزد در یک رقابت پر تنش

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در دومین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۷ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد. این رقابت درحالی پیگیری می شد که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی موفق شده بودند

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در دومین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۷ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد.

این رقابت درحالی پیگیری می شد که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی موفق شده بودند در یک بازی نزدیک تیم شهداب یزد را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.

شهدابی‌ها با هدایت عمده غیاثی در دومین بازی عملکرد خوبی داشتند. در ست اول این دیدار شهداب یزد موفق شد با نتیجه ۲۵ بر۲۳ به پیروزی برسد.

ست دوم درحالی آغاز شد که اعتراضات به داور بسیار زیاد شده بود. در یک صحنه داوری این دیدار اشتباهی انجام داد که با اعتراض شدید عطایی همراه شد. داور پس از این اعتراض رای خود را بر گرداند .پس از تغییر نظر داور عمده غیاثی عصبی شده و  به ناظر بازی گفت که اگر به داد زدن هست ما هم داد بزنیم! در ست دوم لبنیات موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

ست سوم هم اعتراضات به داوری زیاد بود اما این بار شهداب یزد موفق شد به پیروزی برسد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهداب به پایان رسید.

در ست چهام این رقابت در حالی که تیم شهداب یزد تا اواسط بازی از حریف با اختلاف امتیاز خوبی پیش بود، شاگردان عطایی موفق شدند به زیبایی هرچه تمام تر کامبک زده و ۸ امتیاز پیاپی را به دست بیاورند تا تکلیف پیروز این میدان به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم هم با تمام حساسیت ها و اعتراضات خودش برگزار شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند. در آخر تیم شهداب توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شود.

با این نتایج شاگردان عمده غیاثی در این بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 5 =