کد خبر : 252561
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
-

اسقف مارونی‌های لبنان: هدف از دعوت برای کنفرانس بین‌المللی اعلام بی‌طرفی لبنان است

اسقف مارونی‌های لبنان: هدف از دعوت برای کنفرانس بین‌المللی اعلام بی‌طرفی لبنان است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از النشره، مار بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی‌های لبنان تاکید کرد: تمام راه‌حل‌های دیگر در لبنان به در بسته خورده‌اند و ما می‌بینیم که هر آنچه طرح شده، رد شده است تا آشوب باقی بماند و کشور سقوط کند و بر قدرت مستولی شوند از این رو خواستار برگزاری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از النشره، مار بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی‌های لبنان تاکید کرد: تمام راه‌حل‌های دیگر در لبنان به در بسته خورده‌اند و ما می‌بینیم که هر آنچه طرح شده، رد شده است تا آشوب باقی بماند و کشور سقوط کند و بر قدرت مستولی شوند از این رو خواستار برگزاری کنفرانسی بین‌المللی درباره لبنان هستیم.

او اظهار کرد: اگر سیاستمداران می‌توانستند مذاکره مسؤولانه داشته باشند، ما خواستار برگزاری نشست بین‌المللی تحت نظارت سازمان ملل نمی‌شدیم. ما هرگز نمی‌پذیریم ملت گرسته باشند و در فقر زندگی کنند.

الراعی تاکید کرد: ما خواهان کنفرانس بین‌المللی برای اعلام بی‌طرفی لبنان هستیم تا قربانی درگیری‌ها نشود که ثابت می‌کند موجودیت لبنان در خطر است. او اضافه کرد: ما خواهان برگزاری کنفرانس بین‌المللی برای منع اقامت دادن فلسطینی‌ها در کشورهای دیگر و بازگرداندن سوری‌ها به کشورشان هستیم.

او اظهار کرد: بزرگی گروه‌های مقاومت این است که در سایه کشور فعالیت کنند اما کجا این رویکرد هستیم؟ دو ارتش یا ارتش‌ها در یک کشور وجود ندارند همانطور که دو ملت در یک کشور وجود ندارند.

اسقف مارونی‌های لبنان خواستار عدم سکوت در قبال سلاح “غیرقانونی”، فساد سیاستمداران، کودتا علیه کشور، نظام و عدم تشکیل دولت و عدم اجرای اصلاحات شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =