کد خبر : 251820
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
-

پرینت دانشجویی آنلاین روشی مقرون و به صرفه

پرینت دانشجویی آنلاین روشی مقرون و به صرفه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام چاپ روم، پرینت ارزان چاپ روم برای اولین بار در سراسر ایران جهت رفاه حال شما ارائه می شود. در ادامه با یک سورپرایز ویژه در خدمت شما خواهیم بود. مژده مژده: ۳۰ صفحه جزوه یا کتاب های خود را رایگان پرینت کنید! در سال ۹۹ با کمک از وزارت علوم

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام چاپ روم، پرینت ارزان چاپ روم برای اولین بار در سراسر ایران جهت رفاه حال شما ارائه می شود. در ادامه با یک سورپرایز ویژه در خدمت شما خواهیم بود.

مژده مژده: ۳۰ صفحه جزوه یا کتاب های خود را رایگان پرینت کنید!

در سال ۹۹ با کمک از وزارت علوم تمامی کلاس ها به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد. اما مشکلی که بود مراجعه حضوری دانشجویان به انتشارات در پاندمی کرونا بود. چاپ روم مصمم تر از قبل جهت رفع این مشکل پیش قدم شد.

دانشجویان و دانش آموزان قادر خواهند بود بدون حضور در انتشاراتی ها و با ارسال فایل های خود به صورت آنلاین با بالاترین سرعت و کیفیت و پایین ترین تعرفه پرینت ارزان خود را درب منزل دریافت نمایند. علاوه بر این چاپ روم در اولین سفارش شما ۳۰ صفحه جزوه را به صورت رایگان برای شما پرینت خواهد گرفت.

چرا چاپ روم با قیمت ارزان پرینت میکند؟

عده ای از دانشجویان این سوال برایشان به وجود آمده است که چاپ روم چطور پرینت ارزان اما با کیفیت تحویل مشتری می دهید؟

چاپ روم یک انتشاراتی یا دفتر فنی ساده نیست این مجموعه با به کارگیری بهترین متخصصان و افراد باتجربه اداره می شود. دستگاه های چاپ ما مطابق فناوری های روز دنیا طراحی شده که هزینه چاپ و استهلاک را بهینه سازی می نماید و خروجی باکیفیتی را ارائه می دهد. علاوه بر آن ما با تهیه کاغذ از تولیدی ها قیمت را تا حد مطلوبی ارزانتر کرده ایم.

روش دریافت پرینت ارزان و آنلاین از چاپ روم

جهت  استفاده از خدمات چاپ روم کافیست به وب سایت مراجعه نمایید. یک اکانت برای خود ایجاد کنید. در مرحله بعد با وارد کردن جزئیات مربوط به تعداد صفحه و مشخصات و سپس فایل جزوه یا تحقیق خود را در سایت بارگزاری و ارسال کنید. متخصصان ما در کمترین زمان پرینت مورد نظر را برای شما ارسال خواهند کرد. لذا جهت هیچ یک از مراحل نیازی به حضور و تردد غیر ضروری در سطح شهر نیست.

کسب درآمد از چاپ روم

شما می توانید جهت کسب درآمد از چاپ روم پس از ثبت نام لینک همکاری در فروش را دریافت نمایید سپس با قرار دادن این لینک در شبکه های اجتماعی یا ارسال برای همکلاسی ها و دوستانتان ، ۱۰ الی ۲۵ درصد از سفارش را به عنوان پورسانت دریافت نمایید.

تعرفه های پرینت ارزان چاپ روم

همان طورکه در قسمت های قبل هم اشاره شد، چاپ روم با استفاده از دستگاه های به روز و مجهز و همچنین نیروهای متخصص، هزینه چاپ را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است و توانسته معضل دانشجویان و دانش آموزان در مورد قیمت چاپ و پرینت را حل کند و در کنار آن کیفیت چاپ را با بالاترین مقدار ممکن، خدمت کاربران ارایه کند.

در ادامه کار لیست تعرفه پرینت ارزان را برای شما بیان کرده ایم. لیست زیر قیمت پرینت رنگی و سیاه سفید ویژه دانشجویان و دانش آموزان می باشد.

قیمت پرینت ارزان سیاه سفید

سیاه سفید دورو ۳۸۰ تومان

سیاه سفید تک رو ۳۶۰ تومان

قیمت پرینت رنگی ارزان

یک رو: ۱۳۰۰تومان

دورو:   ۱۸۰۰ تومان

تعرفه چاپ کتاب

برای موسسات آموزشی، انتشارات و سازمان های دولتی، که سفارش به نسبت بیشتری دارند، تعرفه متفاوتی در نظر گرفته ایم. ما با توجه به تجربه ای که در کار کردن با موسسات و انتشارات داریم، سه عامل برای این گونه از مشتریان بسیار مهم است.اولین مورد کیفیت چاپ می باشد همانطور که ذکر شد، ما تمامی سفارشات را از لحاظ کیفیت چاپ تضمین می کنیم.

دومین مورد قیمت ارزان پرینت می باشد که مجموعه ما نسبت به این موضوع هم، با کمترین حاشیه سود ممکن کار می کند و قیمت گذاری را انجام می دهد. سومین مورد زمان آماده کردن سفارش ها می باشد. همان طور که قبلا هم ذکر کردیم، چاپ روم مجهز به انواع دستگاه های چاپ و پرینت می باشد که این قابلیت را دارد که روزانه تا ۵۰۰هزار برگ را پرینت کند.

علاوه بر آن دستگاه های افست هم برای چاپ کتاب با تیراژ بالا استفاده می شود و این دو عامل در کنار یکدیگر باعث شده که ما سفارشات را حداکثر تا پنج روز کاری آماده کنیم و به سراسر کشور ارسال کنیم.

در ادامه لیست تعرفه چاپ کتاب ارزان را برای شما بیان کرده ایم. همچنین می توانید برای استعلام قیمت چاپ کتاب به صورت آنلاین و لحظه ای به سایت چاپ روم مراجعه کنید .

قطع رحلی:۹۵ تومان

قطع وزیری:۷۵ تومان

قطع رقعی: ۵۰ تومان

همکاری با موسسات و سازمان‌ها

چاپ روم برای موسساتی که به صورت ماهیانه سفارش مشخص و بالایی دارند، پکیج هایی در نظر گرفته است، که قیمت را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است همچنین قیمت را در مدت مشخص آن پکیج تضمین می کند و می توانید در چندین سفارش، از پکیج خود استفاده کنید.

البته این موضوع هم یادآور شویم که پکیج ها تخفیفی برای دانشجویان و دانش آموزان هم در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت پکیج ها کافی است به سایت چاپ روم مراجعه کنید.

پکیج های سازمانی ما حداقل ۲۰ درصد بیشتر از سفارش به صورت تکی شامل تخفیف می باشد.

دانشجویان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت چاپروم به آدرس chaproom.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۹۱۰۹۰۷۷۲ یا ۰۳۱۹۱۰۹۰۴۱۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − سه =