کد خبر : 251957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

نشست آنلاین نمایش و نقد و گفت‌وگوی فیلم «فراست – نیکسون»

نشست آنلاین نمایش و نقد و گفت‌وگوی فیلم «فراست – نیکسون»

به گزارش قائم آنلاین، فراست- نیکسون نام یک فیلم درام تاریخی به کارگردانی ران هاوارد محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا است. فیلمنامه فراست- نیکسون را پیتر مورگان با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر خودش، نوشته است. فیلم فراست- نیکسون براساس ماجرای حقیقی مصاحبه یک ژورنالیست معروف استرالیایی به نام دیوید فراست (که مجری شوهای

به گزارش قائم آنلاین، فراست- نیکسون نام یک فیلم درام تاریخی به کارگردانی ران هاوارد محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا است. فیلمنامه فراست- نیکسون را پیتر مورگان با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر خودش، نوشته است.

فیلم فراست- نیکسون براساس ماجرای حقیقی مصاحبه یک ژورنالیست معروف استرالیایی به نام دیوید فراست (که مجری شوهای تلویزیونی بود) با ریچارد نیکسون ، ۳ سال پس از استعفای جنجال برانگیزش در جریان رسوایی واترگیت شکل می گیرد. رسوایی شرم آوری درتاریخ آمریکا که پیش از این در فیلم”همه مردان رییس جمهوری” آلن جی پاکولا در سال ۱۹۷۶ نیز در کادر دوربین قرار گرفته بود.

جلسه نمایش فیلم فراست- نیکسون، روز جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹، ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ و جلسه نقد آن هم روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر بابه شناسه Fatemeh_Montazeri@ مراجعه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − سه =