کد خبر : 251986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

مشاوره حقوقی با وکیل، در موسسه حقوقی اوستا

مشاوره حقوقی با وکیل، در موسسه حقوقی اوستا

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام موسسه حقوقی اوستا، یکی از اولین گام هایی که قبل از طرح یک دعوای حقوقی باید انجام شود، مشاوره با وکلایی است که در خصوص آن موضوع از تجربه و اطلاعات کافی برخوردار هستند. بنابراین بهترین اقدامی که می توان قبل از طرح یک دعوای حقوقی یا کیفری انجام داد

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام موسسه حقوقی اوستا، یکی از اولین گام هایی که قبل از طرح یک دعوای حقوقی باید انجام شود، مشاوره با وکلایی است که در خصوص آن موضوع از تجربه و اطلاعات کافی برخوردار هستند. بنابراین بهترین اقدامی که می توان قبل از طرح یک دعوای حقوقی یا کیفری انجام داد مشاوره با یک وکیل مجرب در موسسه حقوقی اوستا می باشد.

ویژگی وکیل خوب

با پیشرفت علم و فناوری، می توان به این موضوع اشاره کرد که رشته ی حقوق نیز روبه رشد شده و شاهد پیشرفت و تنوع رشته حقوق هستیم و دیگر نمی توان رشته ی حقوق را محدود را به چند شاخه دانست، با ذکر این مطلب می توان گفت که امروزه شاهد آن هستیم که هر وکیلی ممکن است تبحر و مهارت بیشتری در یک شاخه از رشته حقوق داشته باشد که می توان به وکیل در امور ثبتی، وکیل در امور خانواده، وکیل در امور کیفری و هم چنین وکیل در امور ملکی اشاره کرد.

با توجه به مطالب یاد شده می توان گفت بهتر است برای مشاوره حقوقی وکیل مناسب برای آن موضوع انتخاب شود تا بتوان از اطلاعات ایشان به طور کامل در جهت رسیدگی به امور نظر استفاده شود.

یک وکیل خوب باید در موضوع مورد تخصص خود از مهارت بالایی برخوردار باشد تا بتواند پاسخگوی تمام سوالات موکل خود باشد و بتواند در صورت نیاز با قبول وکالت موکل خود پروسه رسیدگی و پیگیری به نحو احسن طی کند.

باید به ارتباط بین وکیل و موکل هم اشاره شود به این دلیل که در مواقعی که موکل با وکیل حضورا به مشاوره بپردازد وکیل می تواند اوضاع و احوال وضعیت موجود را بهتر فرا بگیرد.

موسسه حقوقی اوستا و خدمات آنلاین حقوقی

نحوه مشاوره با وکیل

زمانی که برای یک شخصی مشکل حقوقی به وجود می آید ناخودآگاه اولین اقدامی که به ذهن شخص می رسد این است که با یک وکیل مشاوره داشته باشد، بنابراین در پی هماهنگ سازی برای یک ملاقات با وکیل خواهد بود. موسسه حقوقی اوستا با بهره گیری از وکلای ماهر و نخبه به دنبال رسیدگی و حل مشکلات شما عزیزان می باشد.

از جمله خدمات مشاوره موسسه حقوقی اوستا می توان به مشاوره تلفنی از طریق شماره های تماس ۰۲۱۴۵۴۰۳ و ۰۲۱۷۰۷۰۰۰۰۷ اشاره کرد. در صورتی که شخص نیاز به مشاوره حضوری داشته باشد می تواند با شماره گیری ۰۲۱۴۵۴۰۳ جلسه حضوری خود را تعیین کرده و با وکلای مجموعه مشاوره حقوقی حضوری داشته باشد.

انواع دعاوی حقوقی

انواع دعاوی که می توان به آن اشاره کرد: دعاوی خانواده، دعاوی کیفری از جمله دعاوی توهین، افترا، کلاهبرداری، سرقت  خیانت در امانت، دعاوی حقوقی از جمله الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به انجام تعهد، مطالبه وجه، دعاوی ثبتی، دعاوی ملکی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 7 =