کد خبر : 251800
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

پیروزی سپاهان مقابل شهرداری ورامین در یک بازی نفس‌گیر

پیروزی سپاهان مقابل شهرداری ورامین در یک بازی نفس‌گیر

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم سپاهان و شهرداری ورامین در اولین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن والیبال فدراسیون پیگیری شد. هر دو تیم  برای پیروزی در این رقابت تلاش می کردند و این باعث شده بود رقابت خوبی به نمایش

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم سپاهان و شهرداری ورامین در اولین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن والیبال فدراسیون پیگیری شد.

هر دو تیم  برای پیروزی در این رقابت تلاش می کردند و این باعث شده بود رقابت خوبی به نمایش گذاشته شود. در ست سوم این دیدار رالی های بسیار زیبایی بین دو تیم شکل گرفت و هیچ تیمی نمی خواست بازنده این دیدار باشد.

تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ به نفع سپاهان پایان یافت.

ست پنجم این دیدار بسیار جذاب دنبال شد و اشتباهات فردی شهرداری ورامین خصوصا در سرویس باعث شد این تیم از حریف عقب بیفتد اما ورامینی ها دست از تلاش نکشیدند. در این ست هم شاهد رالی های بسیار زیبایی بین دو تیم بودیم اما شهرداری ورامین نتوانست بازی را به نفع خود تمام کند و شکست را پذیرا شد.

این دو تیم باید در دومین مسابقه خود پنج شنبه به مصاف یکدیگر بروند که سپاهانی ها در صورت پیروزی موفق خواهند شد که به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

در دیگر دیدار های امروز تیم والیبال فولاد سیرجان موفق شد تیم سایپا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + ده =