کد خبر : 251698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

وبینار مشترک اتاق‌های بازرگانی ایران و تایلند برگزار شد

وبینار مشترک اتاق‌های بازرگانی ایران و تایلند برگزار شد

به گزارش قائم آنلاین، در این وبینار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رئیس اتاق بازرگانی تایلند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و نمایندگان سفارت تایلند در ایران نیز حضور داشتند. همچنین در این وبینار، بر موضوعاتی همچون ضرورت کشف فرصت‌های جدید اقتصادی در دو کشور، امضای یادداشت تفاهم همکاری بین اتاق

به گزارش قائم آنلاین، در این وبینار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رئیس اتاق بازرگانی تایلند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و نمایندگان سفارت تایلند در ایران نیز حضور داشتند.

همچنین در این وبینار، بر موضوعاتی همچون ضرورت کشف فرصت‌های جدید اقتصادی در دو کشور، امضای یادداشت تفاهم همکاری بین اتاق ها، تشکیل شورای مشترک بازرگانی و در نهایت توسعه روابط اقتصادی دو کشور تأکید شد.

همچنین به نقش هر دو کشور به عنوان هاب تجاری در منطقه خود اشاره و قرار شد تمهیدات لازم برای همکاری بیشتر شرکت‌های دو کشور به صورت سرمایه گذاری مشترک و یا سایر همکاری ها بررسی شود. نهایتاً تشکیل شورای مشترک بازرگانی و امضای یادداشت تفاهم همکاری با هدف توسعه روابط دو کشور در دستورکار قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =