کد خبر : 251526
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

مجوز مجلس به وزارت کشور برای انتشار اوراق به منظور تامین تجهیزات آتش‌نشانی

مجوز مجلس به وزارت کشور برای انتشار اوراق به منظور تامین تجهیزات آتش‌نشانی

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت سوم دیروز (دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، بندهای الحاقی ۵ و ۶ و ۷ به تبصره ۵ لایحه بودجه را بررسی کرده و آنها را به تصویب رساندند. براساس بند الحاقی ۵ به تبصره ۵ لایحه، به وزارت کشور

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت سوم دیروز (دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، بندهای الحاقی ۵ و ۶ و ۷ به تبصره ۵ لایحه بودجه را بررسی کرده و آنها را به تصویب رساندند.

براساس بند الحاقی ۵ به تبصره ۵ لایحه، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود تا سقف ده هزار میلیارد ریال (۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) اوراق مالی اسلامی با تضمین اصل و سود توسط دولت برای خرید نردبان هیدرولیکی و ماشین آتش‌نشانی منتشر کند.

براساس بند الحاقی ۶ به تبصره ۵ لایحه بودجه، ­به منظور تامین منابع لازم جهت بهسازی روستاها و تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی به دولت اجازه داده می شود به میزان بیست هزار میلیارد ریال(۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) از طریق انتشار، فروش و واگذاری اوراق خزانه اسلامی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسالامی قرار دهد.

براساس بند الحاقی ۷ به تبصره ۵ لایحه بودجه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مجاز است تا سقف بیست هزار میلیارد ( ۰۰۰ /۰۰۰ /۰۰۰ /۰۰۰ /۲۰ )اوراق مالی – اسلامی براساس توافقنامه‌ای که با وزارت امور اقتصادی و دارایی امضاء می‌کند، منتشر نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =