کد خبر : 251726
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

فراخوان ارسال مقاله به “چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی”

فراخوان ارسال مقاله به “چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی”

به گزارش قائم آنلاین، چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فن‌پژوهی شهری شهرداری اصفهان با مشارکت دانشگاه پیام نور استان اصفهان به عنوان دبیر علمی و اجرایی جشنواره در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. این جشنواره در محورهای؛ کاهش آلاینده های محیطی با تمرکز بر آلودگی هوا، روان سازی عبور و مرور شهری و حمل

به گزارش قائم آنلاین، چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فن‌پژوهی شهری شهرداری اصفهان با مشارکت دانشگاه پیام نور استان اصفهان به عنوان دبیر علمی و اجرایی جشنواره در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای؛ کاهش آلاینده های محیطی با تمرکز بر آلودگی هوا، روان سازی عبور و مرور شهری و حمل و نقل و ترافیک، گردشگری شهری و فرهنگ شهروندی، بهره وری و اقتصاد شهری، رسانه، ارتباطات و دیپلماسی شهری و بین المللی، مدیریت ایمنی و بحران با تاکید بر تاب آوری شهری، سلامت و سرزندگی فضاهای شهری، آینده پژوهشی ، برنامه ریزی شهری و شهرسازی، نوآوری شهری واستفاده از فناوری های نوین در مدیریت شهری و شهر هوشمند، مدیریت عمران شهری و حقوق شهروندی برگزار می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛‌ علاقه‌مندان برای ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند از طریق تارنمای www.fpisfahan.ir ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 10 =