کد خبر : 251812
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
-

طرحی برای خانه دار کردن ایتام روستایی

طرحی برای خانه دار کردن ایتام روستایی

به گزارش قائم آنلاین، دکتر امید در جلسه ستاد هماهنگی گلریزان ملی بیان کرد: یکی از اموری که با همکاری رئیس کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور در حال نهایی شدن است و ان‌شاءالله هفته آینده بتوانیم تفاهم نامه آن را امضا کنیم، بخش خانه‌دار کردن ایتام روستایی است. دراین طرح برای تمام روستائیانی که

به گزارش قائم آنلاین، دکتر امید در جلسه ستاد هماهنگی گلریزان ملی بیان کرد: یکی از اموری که با همکاری رئیس کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور در حال نهایی شدن است و ان‌شاءالله هفته آینده بتوانیم تفاهم نامه آن را امضا کنیم، بخش خانه‌دار کردن ایتام روستایی است. دراین طرح برای تمام روستائیانی که یتیم بوده و در روستا ساکن هستند پویش خاصی طراحی می شود.

امید یادآور شد: دولت نیز در این زمینه حرکت خوبی را به عنوان کمک بلاعوض پیش‌بینی کرده و در بودجه ۱۴۰۰ نیز این رقم آمده و از سایر منابع دولت هم کمک بگیریم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری ادامه داد: نهادهای حاکمیتی، هم ستاد اجرایی فرمان امام و هم مهندس فتاح همراهی خوبی در این طرح داشته و دارند.

وی گفت: سازمان بهزیستی و مجموعه کمیته امداد نیز از منابع خود کمک گیرند و اگر دولت هم کمک کند،حرکتی انجام میشود که ۳۲ هزار واحد مسکونی در روستاها صرفا برای ایتام روستایی ساخته شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =