کد خبر : 251524
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۱۰
-

بلینکن: آماده همکاری با روسیه درباره ثبات استراتژیک هستیم

بلینکن: آماده همکاری با روسیه درباره ثبات استراتژیک هستیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح که در ژنو تحت نظارت سازمان ملل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: ما آماده همکاری با روسیه در مذاکرات پیرامون ثبات استراتژیک در خصوص کاهش تسلیحات و حل مسائل امنیتی هستیم. رئیس

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح که در ژنو تحت نظارت سازمان ملل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: ما آماده همکاری با روسیه در مذاکرات پیرامون ثبات استراتژیک در خصوص کاهش تسلیحات و حل مسائل امنیتی هستیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا همچنین به توجه کشورش به همکاری با تمام کشورها از جمله روسیه و چین در تجلی اصول بین‌المللی رویکرد مسؤولانه در فضای موجود اشاره کرد.

بلینکن از رویکرد دولت جدید آمریکا به دلیل تمدید پیمان “استارت نو” بین واشنگتن و مسکو تقدیر کرد و در عین حال مدعی شد، بین هشدارهای روسیه درباره عواقب نظامی کردن فضا و آزمایش سلاح‌های ضد ماهواره‌ای که در ماه دسامبر گذشته انجام شد، تناقض وجود دارد.

بلینکن بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد، مسکو از سلاح‌های شیمیایی برای کشتن شهروندانش از جمله الکسی ناوالنی چهره مخالف کرملین استفاده کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =