کد خبر : 251446
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
-

تامین سیستم‌های برودتی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها توسط دانش‌بنیان‌ها

تامین سیستم‌های برودتی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها توسط دانش‌بنیان‌ها

به گزارش قائم آنلاین، احسان مهدوی، مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان تولید و اجرای انواع سردخانه یخچال و فریزرهای صنعتی را از زمینه‌های کاری این شرکت نام برد و گفت: یخچال‌های صنعتی دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از مکانیسم تجهیزات برودتی فضای داخلی خود را از نظر دمایی تا جایی سرد نگه می‌دارند که مواد فاسدشدنی

به گزارش قائم آنلاین، احسان مهدوی، مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان تولید و اجرای انواع سردخانه یخچال و فریزرهای صنعتی را از زمینه‌های کاری این شرکت نام برد و گفت: یخچال‌های صنعتی دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از مکانیسم تجهیزات برودتی فضای داخلی خود را از نظر دمایی تا جایی سرد نگه می‌دارند که مواد فاسدشدنی ماندگاری بیشتری داشته باشند؛ از این رو یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی از مهمترین دستگاه‌های سرمایشی و برودتی هستند که وجود آن‌ها در تمام آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و موسسات تحقیقاتی الزامی است.

وی افزود: این تولیدات در حوزه‌های پزشکی، آزمایشگاهی و صنعتی استفاده می‌شوند. برخی از این محصولات ضد انفجار هستند و با قیمت پایین‌تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی عرضه می‌شوند.

مهدوی با بیان اینکه ما سابقه‌ای طولانی در طراحی سیستم‌های الکترونیک دیجیتال برای مصارف صنعتی و ابزار دقیق و انجام امور تحقیق و توسعه در حیطه الکترونیک و طراحی دیجیتال و مهندسی معکوس داریم، خاطر نشان کرد: سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی، صنعتی و شیمیایی، چمبرهای تست شرایط محیطی، یخچال‌ها، فریزرها و دیپ فریزرها، چیلرها، مینی چیلرها، آبسردکن‌های صنعتی و تجاری و شیرسردکن‌ها در ظرفیت‌ها و طراحی‌های مختلف و «سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ هوشمند» از جمله تولیدات شرکت است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی همچنین بیان کرد: طراحی، ساخت و اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و الکترونیکی و انجام تعمیرات و همچنین ارتقای سطح سیستم‌های کنترلی تجهیزات نیز دیگر خدمات شرکت به مشتریان است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بهداشتی درمانی، شرکت‌های داروسازی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های پزشکی و صنعتی تعدادی از مشتریان محصولات ما هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =