کد خبر : 251187
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
-

چالشی برای ارائه بهترین سخنرانی علمی در حوزه علوم شناختی

چالشی برای ارائه بهترین سخنرانی علمی در حوزه علوم شناختی

به گزارش قائم آنلاین، یکی از گروه‌های علمی فعال در حوزه علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری دومین چالش سخنرانی‌های علمی-ترویحی در علوم شناختی با عنوان COG-TALK۲ را برگزار می‌کند. آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و یکی از شتابدهنده‌های شناختی نیز در برگزاری این چالش همکاری دارند.

به گزارش قائم آنلاین، یکی از گروه‌های علمی فعال در حوزه علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری دومین چالش سخنرانی‌های علمی-ترویحی در علوم شناختی با عنوان COG-TALK۲ را برگزار می‌کند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و یکی از شتابدهنده‌های شناختی نیز در برگزاری این چالش همکاری دارند.

این چالش در سه محور پایان نامه ها و مقالات (تحقیقاتی که به صورت فردی یا گروهی انجام شده است) و علوم شناختی بدون مرز (ارائه موضوعات ترویجی در حوزه‌های مختلف علوم شناختی در دو محور دانش آموزی و دانشجویی) برگزار می‌شود.

در این چالش به نفر اول تا سوم برگزیده هرمحور جوایزه نقدی اهدا می‌شود. دانش آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه علوم شناختی می‌توانند ویدئو سخنرانی خود در سه تا پنج دقیقه را برای شرکت در این چالش تا ۲۰ اسفندماه برای ارسال به آدرس cogtalk2@ ارسال کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، در این چالش ارائه‌ها باید به زبان فارسی و متناسب برای عموم باشد و حضور افراد به عنوان ارائه دهنده در ویدئو الزامی است و ویدئوها به صورت افقی ضبط شود و همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از جلوه‌های ویژه برای جذابیت ویدئوی ارسالی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =