کد خبر : 251107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
-

جمع‌آوری بیش از۱۲ هزار لاشه پرنده مهاجر طی ۲۳ روز در میانکاله و خلیج گرگان

جمع‌آوری بیش از۱۲ هزار لاشه پرنده مهاجر طی ۲۳ روز در میانکاله و خلیج گرگان

به گزارش قائم آنلاین، تلفات در تالاب میانکاله کماکان ادامه دارد و ماموران محیط زیست درحال جمع‌آوری و دفن بهداشتی لاشه‌ها هستند. براساس اطلاعیه شماره ۲۱ اداره کل محیط زیست مازندران با توجه به وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر

به گزارش قائم آنلاین، تلفات در تالاب میانکاله کماکان ادامه دارد و ماموران محیط زیست درحال جمع‌آوری و دفن بهداشتی لاشه‌ها هستند.

براساس اطلاعیه شماره ۲۱ اداره کل محیط زیست مازندران با توجه به وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی در روز شنبه دوم اسفند ماه ۹۹  نیز با اعزام اکیپ‌های از محیط بانان و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست بهشهر، گلوگاه و اداره کل انجام که ۷۲۱ قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی، فلامینگو و مرغابی تلف و از سطح خلیج و ساحل جمع‌آوری و دفن بهداشتی شدند.

گفتنی است طی ۲۳ روز گذشته، مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده، به عدد ۱۲ هزار و ۴۲۹ قطعه رسیده است.

قابل ذکر است، عملیات پایش و جمع آوری لاشه‌ها توسط چندین گروه توسط قایق، تراکتور، تراکسور و  به‌صورت پیاده در ضلع شرقی و جنوبی تالاب و خلیج انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + یک =