کد خبر : 251158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
-

انتشار ماهنامه‌ای که به پیشرفت ایده‌های فناور کمک می‌کند

انتشار ماهنامه‌ای که به پیشرفت ایده‌های فناور کمک می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، این ماهنامۀ اجتماعی-فرهنگی که نخستین شماره‌ی آن در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید، قصد دارد تا با ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای تجاری‌سازی و رشد ایده‌های نو بر مبنای دانش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌ که منجر به توانمندسازی طرح‌های فناورانه پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دانش‌آموزان و هدایت

به گزارش قائم آنلاین، این ماهنامۀ اجتماعی-فرهنگی که نخستین شماره‌ی آن در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید، قصد دارد تا با ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای تجاری‌سازی و رشد ایده‌های نو بر مبنای دانش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌ که منجر به توانمندسازی طرح‌های فناورانه پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دانش‌آموزان و هدایت آن‌ها به سمت و سوی حل مسائل اصلی می‌شود، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌سازی محصولات، کمک به شکل‌گیری و حیات شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور حل مسئله، ایجاد ارتباط بین مراکز تحقیقاتی و جبهه نخبگانی بسیجی، صنعت و دولت و تأمین سرمایه‌های مادی و معنوی، ایجاد شور و انگیزه جهت نوآوری در علوم مختلف اعم از علوم حاضر و جدید، فعالیت کند.

سردبیر این ماهنامه مصطفی بیات و صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن عطاءالله رفیعی آتانی، استاد اقتصاد دانشگاه علم و صنعت و سردبیر چندین نشریه از جمله فصلنامه علوم انسانی-اسلامی صدراست.

ماهنامه «گفتمان پیشرفت» رویکردی تبیینی-تحلیلی به مفهوم پیشرفت دارد و در پنج بخش «گفتمان»، «نقد»، «آینده»، «پرونده» و «متن و حاشیه» منتشر می‌شود.

شرکت پیشگامان بنیاد تعاون – زیرمجموعه‌ی جهاد علم و فناوری تجاری‌سازی هسته‌های فناور و دانش‌بنیان- که اصلی‌ترین حامی ماهنامه گفتمان پیشرفت است، از سال ۱۳۹۱ و با هدف حمایت از مبتکرین و مخترعین بسیجی در حوزه‌ طرح‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرده و با روش‌های گوناگون نسبت به ارائه خدمات حمایتی برای تجاری‌سازی طرح‌های دانش‌بنیان اقدام می‌کند. این مجموعه بازوی بسیج در حوزۀ سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی طرح‌های فناور و دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

این ماهنامه با قیمت ۳۰ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌های منتخب تهران و قم به فروش می‌رسد. هم‌چنین نسخۀ الکترونیکی آن نیز با قیمت ۱۲ هزار تومان از طریق اپلیکیشن این نشریه در دسترس مخاطبان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =