کد خبر : 251273
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
-

امارات قرادادهای نظامی جدید به ارزش ۱.۳۶ میلیار دلار امضا کرد

امارات قرادادهای نظامی جدید به ارزش ۱.۳۶ میلیار دلار امضا کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد الحسانی، سخنگوی رسمی نمایشگاه‌ها اظهار کرد: نیروهای مسلح امارات چندین قرارداد نظامی به ارزش پنج میلیارد درهم (۱.۳۶ میلیارد دلار) با شرکت‌های داخلی و خارجی در طول برگزاری این نمایشگاه به امضا رساند. البته اکثر قراردادهای بسته شده با شرکت‌های داخلی هستند. دوره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد الحسانی، سخنگوی رسمی نمایشگاه‌ها اظهار کرد: نیروهای مسلح امارات چندین قرارداد نظامی به ارزش پنج میلیارد درهم (۱.۳۶ میلیارد دلار) با شرکت‌های داخلی و خارجی در طول برگزاری این نمایشگاه به امضا رساند. البته اکثر قراردادهای بسته شده با شرکت‌های داخلی هستند.

دوره کنونی این دو نمایشگاه فرصت اطلاع از جدیدترین دستاوردهای بخش‌های نظامی و امنیتی جهانی در حوزه تکنولوژی و تجهیزات را در اختیار شرکت‌کننده‌ها و بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

در دوره کنونی این دو نمایشگاه بیش از ۹۰۰ شرکت از ۵۹ کشور به اضافه ۳۵ بخش داخلی حضور دارند.

انتظار می‌رود دو نمایشگاه طی پنج روز بیش از ۷۰ هزار بازدیدکننده داخلی و خارجی را جذب کنند و در کنار تاکید ۱۱۰ هیئت خارجی که بر حضورشان تاکید کرده‌اند انتظار می‌رود بیش از ۵۰۰ خبرنگار از ۶۴ کشور جهان آن را پوشش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نه =