کد خبر : 250808
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
-

کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد دهم فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد دهم فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی فرهنگ دوست در گفتگو ، با اشاره به اینکه قرار بود کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد در اسفندماه امسال برگزار شود، اظهار داشت: استان یزد آمادگی کامل در این زمینه داشت اما به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا، زمان برگزاری به تعویق افتاد. وی با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی فرهنگ دوست در گفتگو ، با اشاره به اینکه قرار بود کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد در اسفندماه امسال برگزار شود، اظهار داشت: استان یزد آمادگی کامل در این زمینه داشت اما به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا، زمان برگزاری به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه دهم فروردین ماه، سالروز قیام مردم یزد علیه رژیم سفاک پهلوی است، افزود: به همین مناسبت زمان برگزاری این کنگره به دهم فروردین ماه موکول شده و در صورتی که دوباره تغییری لحاظ شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

فرهنگ دوست مکان برگزاری این کنگره را نیز محل نمایشگاه های بین المللی استان یزد اعلام کرد و اظهار داشت: ابتدا مجموعه امیرچقماق برای این منظور در نظر گرفته شده بود اما به دلایل مختلف، مکان برگزاری تغییر کرد.

دبیر دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد با اشاره به اینکه در قالب این کنگره خدمات چهل‌گانه به نیت ۴ هزار شهید استان با محور محرومیت زدایی ارائه می شود، عنوان کرد: کنگره یزد به خاطر برگزاری این برنامه ها در کشور زبانزد و به یک الگو تبدیل شده است.

وی، با اشاره به اینکه ۲۲ کمیته کار برگزاری برنامه های این کنگره را بر عهده دارند، افزود: تقریباً همه کمیته ها ۸۰ درصد طرح‌های خود را به انجام رسانده اند.

فرهنگ دوست، برگزاری این کنگره را عامل وفاق بین تمام دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، دستگاه قضایی و…. دانست و گفت: به برکت شهدا شاهد بیشترین همکاری و همدلی بین اعضای کمیته های برگزاری و کمیته ها با یکدیگر برای برگزاری این مراسم هستیم.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های کنگره معطوف به خدمت رسانی به مردم است، افزود: استفاده از ظرفیت بالای خیران نیز از ویژگی های برگزاری این کنگره در استان یزد است.

استان یزد از زمان مبارزات انقلاب اسلامی تاکنون ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =