کد خبر : 250911
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

رکوردهای فوق‌العاده اوساکا پس از فتح اپن استرالیا

رکوردهای فوق‌العاده اوساکا پس از فتح اپن استرالیا

به گزارش قائم آنلاین، نائومی اوساکا شنبه در فینال اپن استرالیا ۲ بر صفر جنیفر برادی را شکست داد تا قهرمان نخستین گرند اسلم سال شود. تنیسور ژاپنی با فتح این عنوان چند رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کرد. بانوی شماره سه جهان تنها در فینال پرقدرت ظاهر نشد، او در مراحل قبل

به گزارش قائم آنلاین، نائومی اوساکا شنبه در فینال اپن استرالیا ۲ بر صفر جنیفر برادی را شکست داد تا قهرمان نخستین گرند اسلم سال شود. تنیسور ژاپنی با فتح این عنوان چند رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کرد. بانوی شماره سه جهان تنها در فینال پرقدرت ظاهر نشد، او در مراحل قبل هم حریفانش را به راحتی شکست داد و تنها برابر گاربینیه موگوروسا یک ست را واگذار کرد. اوساکا هفتمین تنیسور لقب گرفت که این چنین قهرمان می‌شود.

تنیسور ژاپنی تاکنون چهار فینال گرند اسلم را تجربه کرده است که هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او در سال ۲۰۱۸ در اپن آمریکا توانست سرنا ویلیامز، الگویش را شکست دهد و برای نخستین بار فاتح گرند اسلم شود. یک سال بعد جام قهرمانی را در اپن استرالیا با پیروزی برابر ویتووا بالا برد و دوباره در سال ۲۰۲۰ قهرمانی در اپن آمریکا را با شکست آزارنکا جشن گرفت. اوساکای ۲۳ ساله چند ماه بعد در ملبورن دومین جامش را در اپن استرالیا بالای سر برد. بانوی شماره سه جهان در چهار سال اخیر هر سال یک بار فاتح گرند اسلم شده است.

اوساکا هم‌چنین توانست دوازدهمین تنیسوری باشد که دو بار قهرمان اپن استرالیا می‌شود. او اولین آسیایی است که به چنین افتخاری دست می‌یابد. تنیسور ۲۳ ساله با این قهرمانی چهارمین تنیسور پرافتخار فعال در فتح گرند اسلم لقب گرفت. سرنا ویلیامز با ۲۳ قهرمانی بالاتر از همه قرار دارد. جایگاه دوم به ونوس ویلیامز با هفت قهرمانی اختصاص دارد و کیم کلیسترس با چهار عنوان در رتبه سوم دیده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =