کد خبر : 250855
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

رویوران: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

رویوران: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

به گزارش قائم آنلاین، حسین رویوران ظهر امروز در مراسم سالروز افتتاح نخستین سفارت فلسطین در جهان اظهار کرد: نقطه ارتباط بین ایران، انقلاب اسلامی و فلسطین در ساختار نظام سیاسی ایران وجود دارد. تمام کشورهای دنیا براساس مدل غربی دولت ملت شکل گرفته‌اند اما نظام سیاسی در ایران هم براساس مدل دولت ملت و

به گزارش قائم آنلاین، حسین رویوران ظهر امروز در مراسم سالروز افتتاح نخستین سفارت فلسطین در جهان اظهار کرد: نقطه ارتباط بین ایران، انقلاب اسلامی و فلسطین در ساختار نظام سیاسی ایران وجود دارد. تمام کشورهای دنیا براساس مدل غربی دولت ملت شکل گرفته‌اند اما نظام سیاسی در ایران هم براساس مدل دولت ملت و هم امت ملت شکل گرفته است. زیرا به خاطر اعتقاد ما به اسلام نمی‌توانستیم مساله امت اسلامی را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: در ساختار سیاسی ایران هم نهادهای ملی وجود دارد و هم نهادهای فراملیتی و امتی مثل سپاه قدس که در داخل ایران وظیفه‌ای ندارد در واقع احساس مسئولیت ایران به فلسطین به خاطر اهمیت مساله امت اسلامی است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: مساله فلسطین اولویت امت اسلامی است و ما به خاطرحمایت از فلسطین تحت فشار هستیم، اما اراده خداوند توسط مردم ایران جاری می‌شود و ایران بزرگترین نقش را در اجرای اراده الهی آزادی فلسطین دارد مقدمات آزادی فلسطین فراهم شده و قطعا باید این آزادسازی محقق شود.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی به لحاظ اجتماعی در حال فروپاشی است اما اجازه نشر اخبار آن را نمی‌دهد. با این حال مقاومت در حال صعود و رژیم صهیونیستی در حال سقوط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم با اشاره به این‌که امروز بهانه‌ای برای بررسی دقیق ۴۲ سال از سرگذشت مردم فلسطین است، اظهار کرد: امروز سلاح مذاکره جای خود را به سلاح مقاومت داده و تغییر استراتژی مذاکره به مقاومت مهم‌ترین دستاورد مردم فلسطین است. امروز سرنوشت فلسطین در اختیار مردم این کشور است ولو آنها تحت اشغال رژیم صهیونیستی باشند.

وی ادامه داد: از سویی چهره رژیم صهیونیستی هم مشخص شده و حق و باطل کاملا روشن است که این دستاورد بزرگی برای ملت فلسطین است با عادی سازی روابط هم چهره واقعی سران کشورهای عربی مشخص شد. در حال حاضر تمام وعده‌هایی که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب داده‌اند یا محقق شده یا در حال تحقق است.

وی در پایان تاکید کرد: ما نباید داشته‌های خود را فراموش کنیم این قرن، قرن اسلام و محو رژیم صهیونیستی و تحقق عدالت است و باید مطمئن باشیم که مقاومت جواب می‌دهد.

در این نشست صلاح الزواوی، سفیر فلسطین، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران و ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + بیست =