کد خبر : 250810
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
-

تسلیم‌ناپذیری و جهاد علیه اشغالگری را از شهید صدر آموختیم

تسلیم‌ناپذیری و جهاد علیه اشغالگری را از شهید صدر آموختیم

به گزارش قائم آنلاین، دبیرکل جنبش النجباء عراق در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله صدر به دست دژخیمان بعثی، آن شخصیت معنوی را معلم جهاد و ایستادگی در برابر ظلم و اشغالگری توصیف کرد. شیخ اکرم الکعبی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله «سید محمدصادق صدر» نوشت: همزمان با سالگرد شهادت

به گزارش قائم آنلاین، دبیرکل جنبش النجباء عراق در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله صدر به دست دژخیمان بعثی، آن شخصیت معنوی را معلم جهاد و ایستادگی در برابر ظلم و اشغالگری توصیف کرد.

شیخ اکرم الکعبی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله «سید محمدصادق صدر» نوشت: همزمان با سالگرد شهادت این ولی پاک خدا، همه ارزش‌هایی که او در میان ما به‌جا گذاشت را به‌یاد می‌آوریم؛ چه‌بسا بتوانیم تکمیل‌کننده آن چیزی باشیم که بنیان گذاشت و به‌خاطرش خون پاک خود را تقدیم کرد.

وی ادامه داد: در چنین روزی، شخصیتی مقاوم از میان ما رفت که آموزگار ایستادگی و پایداری بود؛ مجاهدی ما را ترک کرد که در کنارش به جهاد پرداختیم و تسلیم نشدیم؛ همانگونه که او تسلیم نشد.

دبیرکل جنبش النجباء با تجلیل از مقام معنوی آیت‌الله صدر و تاکید بر ادامه مسیر آن معلم شهید مقاومت، خاطرنشان کرد: ما همچنان در راستای همان «نه» که او به ظلم و فساد و اشغالگری گفت، گام برمی‌داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 12 =