کد خبر : 250907
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
-

افزایش چشمگیر مرگ و میر اروپائیان در ۲۰۲۰

افزایش چشمگیر مرگ و میر اروپائیان در ۲۰۲۰

به گزارش قائم آنلاین، اوج این مرگ و میرها در ماه نوامبر و عمدتا در کشورهای شرق اروپا به ثبت رسیده است. بنا بر گزارش جدید یورواستات، مرکز آمار اتحادیه اروپا، کشورهای عضو این اتحادیه طی دورۀ ۹ ماهۀ مارس تا نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، شاهد وقوع ۴۵۰ هزار مرگ بیشتر از آماری بودند که پیش

به گزارش قائم آنلاین، اوج این مرگ و میرها در ماه نوامبر و عمدتا در کشورهای شرق اروپا به ثبت رسیده است.

بنا بر گزارش جدید یورواستات، مرکز آمار اتحادیه اروپا، کشورهای عضو این اتحادیه طی دورۀ ۹ ماهۀ مارس تا نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، شاهد وقوع ۴۵۰ هزار مرگ بیشتر از آماری بودند که پیش از این طی همین دورۀ ۹ ماهه در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی به ثبت رسیده بود.

یورواستات برای رسیدن به این نتیجه، داده‌های مرگ و میر ماهانه را از همه کشورهای عضو اتحادیه به جز ایرلند جمع آوری کرده و مورد بررسی قرار داده است.

بررسی این داده‌ها نشان می‌دهد که پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در اروپا، اولین پیک مرگ و میر در ماه آوریل به ثبت رسیده است. یعنی زمانی که شمار مرگ و میرها، در مقایسه با آمار مرگ‌های ثبت شده در ماه آوریل در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی، یک افزایش ۲۵ درصدی را نشان داده است.

به گزارش یورونیوز، همچنین در آوریل ۲۰۲۰ میلادی، مرگ و میرها در اسپانیا تا حدود ۸۰ درصد و در بلژیک تا حدود ۷۴ درصد بیشتر از متوسط مرگ و میر ماهانه در این کشورها بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =