کد خبر : 250589
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
-

وزیر خارجه افغانستان به روسیه می رود

وزیر خارجه افغانستان به روسیه می رود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نووستی، وزیر خارجه افغانستان در حالی به مسکو می رود که انتظار می رود نشست بین المللی جدیدی در مورد افغانستان در روسیه برگزار شود. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت که سفر وزیر افغانستان به مسکو از ۲۴ تا ۲۷ فوریه ادامه خواهد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نووستی، وزیر خارجه افغانستان در حالی به مسکو می رود که انتظار می رود نشست بین المللی جدیدی در مورد افغانستان در روسیه برگزار شود.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت که سفر وزیر افغانستان به مسکو از ۲۴ تا ۲۷ فوریه ادامه خواهد داشت و طی آن قرار است مذاکراتی با سرگئی لاوروف ، همتای روسی خود انجام دهد.

وی اظهار داشت که قرار است این دو وزیر علاوه بر مباحث مبارزه با چالش های تروریسم و ​​قاچاق مواد مخدر ، در مورد موضوعات مختلف مربوط به روابط دوجانبه، روابط تجاری و اقتصادی و مسائل مربوط به حل و فصل مسالمت آمیز افغانستان گفتگو کنند.

زاخارووا با اشاره به اینکه روسیه توجه ویژه ای به روند آشتی ملی در افغانستان دارد ، تأکید کرد که بعید نیست نشست جدید بین المللی در مورد افغانستان در آینده برگزار شود.

پیشتر نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در افغانستان در مصاحبه ای گفته بود که مسکو ممکن است در پایان ماه جاری میزبان نشست بین المللی جدیدی در مورد افغانستان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 4 =