کد خبر : 250601
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
-

مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است

مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است

به گزارش قائم آنلاین، جابر عسکری در سومین جشنواره مالک اشتر که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید از سوی دشمنان طرح ریزی شده بود که توسط حاج قاسم و سربازانش از بین رفت و هیمنه پوشالی و اقتدار دریایی چندین دهه ساله

به گزارش قائم آنلاین، جابر عسکری در سومین جشنواره مالک اشتر که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید از سوی دشمنان طرح ریزی شده بود که توسط حاج قاسم و سربازانش از بین رفت و هیمنه پوشالی و اقتدار دریایی چندین دهه ساله بریتانیای کبیر را توانستیم نابود کنیم که در دنیا بی نظیر است.

وی ادامه داد: همچنین هیمنه شیطان بزرگ که بیست درصد ثروت دنیا و چهل درصد قدرت نظامی دنیا را دارد ازبین بردیم، سربازانش اشک می ریختند و بادیگاردهایشان در مقابل سربازان ما بی حرکت ایستادند و جرات کاری نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است، بیان کرد: اتفاقات بزرگ در دست است و باید بدنبال اتفاقات بزرگ باشیم؛ اتفاقات بزرگ خواهد افتاد تا این انقلاب به دست صاحب زمان برسد.

وی حق این مردم را داشتن مسئول انقلابی خواند و اظهار کرد: انقلاب شد تا دادگاه انقلابی داشته باشیم، هر یک از این ارزش های انقلاب اسلامی لغزشی پیدا کرد بسیجیان جهت تقویت آن به پا می خیزند.
عسکری تصریح کرد: حرکت بزرگی در سال ۵۷ انجام شد که به پیروزی رسید و کسی فکر نمی کرد حتی این مرغ طوفان زده و تا لحظه آخر نیز بر این پیروزی انقلاب باور نبودند.

وی با تاکید از آیه قران خاطرنشان کرد: اینکه در قرآن هم این آیه “غم و اندوه را تحمل کنید که خدا با ماست”، ما با همین ایه توانسیتم در جنگ ها پیروز شویم و استکبار جهانی دستش را خالی دید؛ چراکه ژاندارم داخلی را از دست داده بود و احساس خطر کرد.

عسکری با اشاره به اینکه در انقلاب جوانان بسیاری شهید شدند ، بیان کرد: آن جوانانی که در گوشه گوشه این کشور وجود داشت و بعد از انقلاب بسیج تشکیل دادند که در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون درخت انقلاب اسلامی که تنومند شده و باعث لرزه دشمنان و مستکبران جهانی شده است، هر اتفاقی که در عرصه های نظامی، علمی، موشکی و هسته ای رخ می دهد این دوستان ما در جهان خوشحال می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ایران را تنها کشور در دنیا خواند که به برکت روحیه بسیجی و انقلابی توانسته بسیاری از ضعف ها را جبران کند، عنوان کرد: یعنی از بسیجیان پایگاه ها و محلات و تکایا که امروزه در فضای مجازی دست به دست می شود، خشم استکبار جهانی بیشتر می شود وقتی نفتکش آمریکایی را می گیریم و نیروهای جاسوسی شان را شناسایی می کنیم، هلی کوپتر آنها در اقیانوس می چرخد و قدرت مقابله ندارد.

وی ادامه کرد: بسیجی تغییرپذیر و تهدیدپپذیر نیست و برای مسئولین ضعیف در جمهوری اسلامی، ستون بسیج و سپاه به آن وصل می شود تا جلوی تضعیف کار گرفته شود.

عسکری از برگزاری این جشنواره گفت: امسال به دلیل کرونا این برنامه تجلیل از بسیجیان برتر به شکل کوتاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ۲۲ بهمن امسال را به شکلی متفاوت خواند و افزود: باعث شگفتی رسانه های جهانی شد و دنیا باز هم شاهد شگفتی های ارزش های این انقلاب در آینده خواهد بود.

در پایان این جشنواره از بسیجیان برتر در پایگاه ها، حوزه و تکایای این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =