کد خبر : 250466
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۵
-

سرمربی قایقرانی:نمی توان گرفتن سهمیه المپیک را پیش بینی کرد

سرمربی قایقرانی:نمی توان گرفتن سهمیه المپیک را پیش بینی کرد

به گزارش قائم آنلاین، ایرج اقلیمی در مورد انتخاب نفرات ملی پوش برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام بیان کرد: بعد از لیگ برتر انتخابی تیم ملی برگزار می شود و با توجه به رکوردهایی که ورزشکاران ثبت می کنند، در کمیته فنی تصمیم گرفته می شود در ماده هایی که

به گزارش قائم آنلاین، ایرج اقلیمی در مورد انتخاب نفرات ملی پوش برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام بیان کرد: بعد از لیگ برتر انتخابی تیم ملی برگزار می شود و با توجه به رکوردهایی که ورزشکاران ثبت می کنند، در کمیته فنی تصمیم گرفته می شود در ماده هایی که شانس بیشتری برای گرفتن سهمیه داریم، ورزشکاران را اعزام کنیم. اگر شرایط خوب بود سعی می کنیم همه رشته ها را اعزام می کنیم.

اقلیمی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس کسب سهمیه المپیک وجود دارد، گفت: هیچ تحلیلی از رقبا نداریم. در یک سال و نیم اخیر هیچ مسابقه ای برگزار نشده است و نمی دانیم رقیبان ما در چه سطحی قرار دارند. بنابراین الان نمی توان پیش بینی کرد اما تلاشمان را می کنیم که این فرصت را از دست ندهیم.

سرمربی تیم ملی آب های آرام در مورد اینکه اگر قبل از انتخابی المپیک مسابقه بین المللی دیگری برگزار می شد تا چه اندازه به ملی پوشان کمک می کرد، تصریح کرد: اگر این امکان وجود داشت که قبل از انتخابی المپیک در مسابقه ای شرکت می کردیم، شرایط را بهتر می کرد. به هر حال از فروردین تا مهر هیچ مسابقه ای نداشتیم و ملی پوشان باید تاکتیک هایشان را در شرایط مسابقه تمرین کنند. البته فکر کنم شرایط برخی کشورها نیز شبیه ما است.

اقلیمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر می کند چه اندازه زمان می برد تا جانشینی برای احمدرضا طالبیان پیدا شود، تاکید کرد: طالبیان ۱۲-۱۳ سال زحمت کشید تا توانست طالبیان شود. در مسابقات متعددی شرکت کرد و مدال های خوبی گرفت. الان نفرات خوبی داریم اما به زودی نباید انتظار داشت که جانشینی برای طالبیان داشته باشیم و حداقل پنج سال طول می کشد تا کسی بتواند راهش را ادامه بدهد.

او در مورد اینکه امکان اعزام زودتر ملی پوشان به تایلند نیست تا اردویی را آنجا داشته باشند، گفت: باید دو هفته قرنطینه باشیم از این رو حداقل باید اول اردیبهشت اعزام شویم. امکان این که زودتر برویم و آنجا اردو بگذاریم وجود ندارد. البته این شرایط برای همه تیم ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 11 =