کد خبر : 250669
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
-

افشاگری دختر صدام درباره زمان دستگیری پدرش

افشاگری دختر صدام درباره زمان دستگیری پدرش

به گزارش قائم آنلاین، رغد به العربیه گفت: «من هرگز فکر نمی‌کردم پدرم توسط سربازان آمریکایی دستگیر شود.» به‌گفته زغد، پدرش در آن لحظه در پناهگاه و تحت تأثیر مرفین بود. او افزود: از حرکت کند و رفتار کاملاً معلوم بود که تحت تأثیر مرفین بود. رغد افزود: «آن‌ها می‌خواستند همه افراد حاکمیت را بترسانند

به گزارش قائم آنلاین، رغد به العربیه گفت: «من هرگز فکر نمی‌کردم پدرم توسط سربازان آمریکایی دستگیر شود.»

به‌گفته زغد، پدرش در آن لحظه در پناهگاه و تحت تأثیر مرفین بود. او افزود: از حرکت کند و رفتار کاملاً معلوم بود که تحت تأثیر مرفین بود.

رغد افزود: «آن‌ها می‌خواستند همه افراد حاکمیت را بترسانند و به همه بفهمانند که مخالفان، چنین سرنوشتی خواهند داشت. صحنه دردناکی بود که با مشاهده آن بسیار آزرده خاطر شدم.

رغد صدام حسین همچنین تأکید کرد که از ابتدای اشغال عراق، صدام حسین فکر نمی‌کرد که باید کشور را ترک کند.

02f35793-aa66-4ef3-a721-7982350a9644

رغد در پاسخ به پرسشی پیرامون تشکیل تیم وکلا برای دفاع از پدرش تأکید کرد: همه وکلا چه عراقی و چه خارجی، داوطلبانه این کار را کردند.

او افزود که حکم دادگاه از پیش صادر شده و آنها می‌خواستند دادگاهی فرمالیته برگزار شود. این دادگاه غیرقانونی بود که از سوی قوای اشغالگر برپا شد.

رغد صدام حسین گفت که دشوارترین مرحله در دادگاه پدرش، مرحله پایانی بود که «به‌هیچ وجه آسان نبود، اگرچه انتظار آن می‌رفت.» او فاش کرد که تا امروز صحنه اعدام را ندیده ‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =