کد خبر : 250550
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
-

ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

ائتلاف سعودی از غیرنظامیان مأرب به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری المیادین، شورای عالی امور انسانی یمن در صنعا در بیانیه‌ای اعلام کردند، پافشاری شبه‌نظامیان حزب “اصلاح” و ائتلاف متجاوز عربی برای استفاده از غیرنظامیان در مأرب به عنوان سپر انسانی و عدم ایجاد گذرگاه‌های انسانی امن تأسف آور است. نیروهای متجاوز از غیرنظامیان در مأرب به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری المیادین، شورای عالی امور انسانی یمن در صنعا در بیانیه‌ای اعلام کردند، پافشاری شبه‌نظامیان حزب “اصلاح” و ائتلاف متجاوز عربی برای استفاده از غیرنظامیان در مأرب به عنوان سپر انسانی و عدم ایجاد گذرگاه‌های انسانی امن تأسف آور است. نیروهای متجاوز از غیرنظامیان در مأرب به عنوان اهرم فشار در مقابل جامعه جهانی با هدف توقف پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی و آزادی شهر استفاده می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: ائتلاف متجاوز و مزدوران مسئولیت هرگونه آسیب زدن به غیرنظامیان را برعهده دارند. ما وضعیت را از نزدیک پیگیری می‌کنیم و تمام اقدامات لازم را برای استقبال از تمام خانواده‌های آواره از شهر مأرب و فراهم کردن تمام نیازهای لازم برای آن‌ها اتخاذ می‌کنیم.

این شورا از جامعه بین المللی خواست به اقدامات ائتلاف متجاوز برای دور کردن غیرنظامیان از تبعات جنگ و عدم استفاده از آن‌ها به عنوان سپر انسانی پایان دهد.

در این بیانیه از تمام نهادهای بین المللی خواسته شده تلاش خود را برای فراهم کردن تمام نیازهای غذایی آوارگان افزایش دهند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز از مواضع بین المللی درباره تحولات مأرب ابراز ناخرسندی و اعلام کرد، این مسئله در واقع سرپوشی برای ادامه تجاوز و محاصره و حمایت از گروه‌های تکفیری است که با اشغالگران همکاری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + هفده =