کد خبر : 250223
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

۸۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند

۸۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند

به گزارش قائم آنلاین، در روزهایی که اخبار مبنی بر تزریق دوز اول واکسن کرونا در بین کادر درمان در شهرهای مختلف کشور دست به دست می‌شود، کرونا همچنان جولان می‌دهد، در این راستا توجه به پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد. پس از هشدار رسانه‌های داخلی کشور مبنی بر شیوع نوع جدیدی از کووید که علائمی

به گزارش قائم آنلاین، در روزهایی که اخبار مبنی بر تزریق دوز اول واکسن کرونا در بین کادر درمان در شهرهای مختلف کشور دست به دست می‌شود، کرونا همچنان جولان می‌دهد، در این راستا توجه به پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

پس از هشدار رسانه‌های داخلی کشور مبنی بر شیوع نوع جدیدی از کووید که علائمی شدیدتر داشته و اغلب جوانان را درگیر میکند استفاده از دو یا چند ماسک اقدامی ضروری شمرده شد که نیازمند توجه ویژه از جانب مردم است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آخرین آمار بیماران کرونایی در استان، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۵۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۰۰ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۵۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ بیمار جدید بستری و ۱۶ بیمار هم ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 با بستری شدن ۱۴۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های مازندران و بابل به ۸۸۶ نفر رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =