کد خبر : 250272
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
-

رضایت سرمربی دورتموند از پیروزی برابر سویا

رضایت سرمربی دورتموند از پیروزی برابر سویا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر سویا در اسپانیا با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. برابر تیم قدرتمند سویا خوب ظاهر شدیم و مرتکب اشتباه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر سویا در اسپانیا با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. برابر تیم قدرتمند سویا خوب ظاهر شدیم و مرتکب اشتباه نشدیم. سویا حریف بسیار خوبی بود. آنها پیروزی های پیاپی کسب کرده بودند و با نهایت آمادگی پای به این دیدار گذاشتند اما ما توانستیم این پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

او ادامه داد: از ابتدا تا پایان بازی هماهنگ و تیمی بازی کردیم که این خوشحال کننده است. با این پیروزی گام بزرگی برای صعود به دور بعد برداشتیم. باید در دیدار برگشت هم با قدرت ظاهر شویم. اگر می خواهیم که به دور بعد راه پیدا کنیم باید در بازی برگشت هم با تمرکز بالا بازی کنیم. ما نیاز به چنین بازی هایی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =