کد خبر : 250193
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

راه اندازی تیم ملی تیراندازی کارگران کشور

راه اندازی تیم ملی تیراندازی کارگران کشور

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم حاتمیان در گفت و گو ، پس از برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی بانوان کارگر کشور اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی بانوان کارگر کشور با حضور ۹۰ ورزشکار در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم حاتمیان در گفت و گو ، پس از برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی بانوان کارگر کشور اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی بانوان کارگر کشور با حضور ۹۰ ورزشکار در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان این مسابقات در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی ۶ تیرانداز برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در ارزیابی از وضعیت تیراندازان کارگر برای شرکت در مسابقات جهانی شرکت ها، گفت: با رکوردهای خوبی که در فینال مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی ثبت شده است، به موفقیت بانوان و قرار گرفتن آنها بر روی سکوی جهانی امیدواریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بخش تجهیزات و امکانات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ افزود: بانوان تیرانداز کارگر چون در تفنگ و تپانچه بادی فعالیت می کنند همانند سایر تیراندازان که دغدغه آنها کمبود فشنگ است، با چنین مشکلی مواجه نیستند. دغدغه اصلی ما نبود سلاح و سالن تخصصی خاص این ورزشکاران برای برپایی اردوها و پیگیری تمرینات است که امیدوارم با حمایت فدراسیون این مشکل نیز مرتفع شود.

رییس انجمن تیراندازی کارگران کشور در پایان زمان برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی زنان و مردان را اسفندماه عنوان کرد و گفت: بعد از برگزاری فینال جام آزاد تیراندازی در بخش مردان که ۶ اسفند برگزار می شود، بلافاصله اردوی تیم ملی با حضور ۱۰ تیرانداز در هر ماده تشکیل می شود که پس از ارزیایی ورزشکاران در چند مرحله اردوی آمادگی، در مجموع ۱۲ تیرانداز ( ۶ تیرانداز زن و ۶ تیرانداز مرد) عازم مسابقات جهانی شرکت ها خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هفت =