کد خبر : 250304
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
-

تاخیر دو ساعته در آغاز کار ادارات دولتی بویراحمد

تاخیر دو ساعته در آغاز کار ادارات دولتی بویراحمد

به گزارش قائم آنلاین، فرمانداری شهرستان بویراحمد اعلام کرد باتوجه به شرایط جوی موجود وزلزله شب گذشته،  ساعت کار ادارات ودستگاه های دولتی امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۳۰ با دوساعت تاخیر آغاز می شود. همچنین فرماندار بویراحمد در خصوص وضعیت حادثه دیدگان گفت: ده ها مورد مصدومیت جزئی ناشی از تعجیل خروج از منزل به بیمارستانها

به گزارش قائم آنلاین، فرمانداری شهرستان بویراحمد اعلام کرد باتوجه به شرایط جوی موجود وزلزله شب گذشته،  ساعت کار ادارات ودستگاه های دولتی امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۳۰ با دوساعت تاخیر آغاز می شود.

همچنین فرماندار بویراحمد در خصوص وضعیت حادثه دیدگان گفت: ده ها مورد مصدومیت جزئی ناشی از تعجیل خروج از منزل به بیمارستانها مراجعه که به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.
وی ادامه داد: در برخی مناطق یاسوج قطعی برق همچنین قطعی مخابراتی و اینترنتی بر اثر قطعی برق رخ داده است که مشکل برطرف شده است .

شاهرخ کناری از ترک خوردگی منازل روستایی خبر داد وگفت:  ده‌ها نفر مصدوم از شهر سی سخت نیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مراجعه و تا کنون هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان مرکز استان  افزود: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و بیمارستانها و تیم های عملیاتی در اماده باش کامل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =