کد خبر : 249922
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

انقلاب اسلامی در ایران ثابت کرد یک امت با وحدت و فداکاری می‌تواند کیان خود را حفظ کند

انقلاب اسلامی در ایران ثابت کرد یک امت با وحدت و فداکاری می‌تواند کیان خود را حفظ کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود که به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شد، با بیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این کشور با ایستادگی در تمام عرصه ها دست به تحول و پیشرفت زد تا آنکه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود که به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شد، با بیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این کشور با ایستادگی در تمام عرصه ها دست به تحول و پیشرفت زد تا آنکه به قدرت منطقه ای بزرگ تبدیل شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی در ایران برای تمام امت ها ثابت کرد که یک امت با حضور در میدان ها و با وحدت و یکپارچگی و فداکاری می تواند کیان و استقلال خود را حفظ کند.

وی با اشاره به سالروز آغاز انقلاب بحرین گفت: ملت بحرین را به خاطر تمام فداکاری های بسیار در راه آزادی و نیز رهبران آن ها و در راس آنها ایت الله شیخ عیسی قاسم را گرامی می داریم.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: انقلاب مردم بحرین درحالی وارد دهمین سالگرد خود می‌شود که حکام این کشور، آن را به پایگاهی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل کرده‌اند. مردم بحرین در تلاشند تا کشورشان را به جایگاه طبیعی خود بازگردانند و از مسئله فلسطین حمایت کنند.

سیدحسن نصرالله به روز فرماندهان شهید مقاومت اشاره کرد و گفت که از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی مشترک فرماندهان شهید مقاومت این است که آن‌ها در مقاومت ذوب شده بودند و همه سختی‌ها را تحمل کرده و به جان خریدند تا مقاومت در منطقه پا بگیرد و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: فرماندهان شهید تمام شرایط دشوار را برای توسعه طرح مقاومت متحمل شدند از همین رو ما امروز به عنوان مقاومت از توانمندی بالا و توسعه یافته برخورداریم. ما به روحیه شهید عماد مغنیه به منظور توسعه طرح مقاومت نیاز داریم. امروز برادران حاج عماد دست به همین اقدام می زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − سه =