کد خبر : 249875
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
-

آموزش به دانش‌آموزان در زیست بوم جدید

آموزش به دانش‌آموزان در زیست بوم جدید

به گزارش قائم آنلاین، علی دهقان در جلسه قطبی معاونین آموزشی محور ۲ آموزش وپرورش مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد با محوریت راهکارهای ارتقاء و پایش کیفیت آموزشی در زیست بوم جدید سیاست‌های توزیع متوازن رشته‌ها برای سال تحصیلی جدید راهکارهای جذب و نگهداشت تارکان تحصیلی و با حضور نصری مدیر آموزش و

به گزارش قائم آنلاین، علی دهقان در جلسه قطبی معاونین آموزشی محور ۲ آموزش وپرورش مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد با محوریت راهکارهای ارتقاء و پایش کیفیت آموزشی در زیست بوم جدید سیاست‌های توزیع متوازن رشته‌ها برای سال تحصیلی جدید راهکارهای جذب و نگهداشت تارکان تحصیلی و با حضور نصری مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت آموزشی، مدیریت آموزشگاهی، افت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در مورد هر کدام می‌توان هزاران ساعت بحث و بررسی کرد اما با آمدن ویروس کرونا که بر زندگی بشریت سایه انداخته باید به‌صورت مجازی در مورد مباحث صحبت کنیم.

وی افزود: زیست بوم یادگیری در مدرسه است اما امروز ما در این زیست بوم به دانش‌آموز دسترسی نداریم و در بستر مجازی فعالیت کرده و او را نمی‌بینیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: زیست بوم جدید یا همان مجازی؛ یادگیری از دست رفته را به ما یادآورشد تا بدانیم که دانش‌آموز در این مکان برای آموزش حضور دارد یا خیر.

دهقان خاطرنشان کرد: از یادگیری از دست رفته دانش‌آموزان به‌عنوان بی‌سوادی پنهان نیز یاد می‌شود چراکه معلم دسترسی مستقیم به دانش‌آموز برای آموزش ندارد.

وی ادامه داد: نوعی دیگر بی‌سوادی آشکار است یعنی دانش‌آموز مدرسه را رها کرد اما مازندران از معدود استان‌هایی در کشور بوده که بالاترین پوشش تحصیلی و آموزشی را دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: مجموعه حاکمیتی در کشور به‌شدت درگیر بازماندگی از تحصیل است و هر یک بازمانده از تحصیل مساوی با یک آسیب احتمالی از جمله بزهکاری خواهد بود.

دهقان در پایان گفت: همه معلمان و مدیران مدارس دغدغه و فضای فکری آنان درگیر دانش‌آموزان است تا مدیریت جدیدی در بحث یادگیری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =