کد خبر : 249640
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

نورافکن: امیدوارم استقلال پیروز داربی باشد

نورافکن: امیدوارم استقلال پیروز داربی باشد

به گزارش قائم آنلاین، امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در بازی معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته شده است و مطمئن هستم که می‌توانیم جزو سه تیم برتر لیگ برتر باشیم. هفته بعد بازی سختی مقابل فولاد خوزستان در اصفهان

به گزارش قائم آنلاین، امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در بازی معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته شده است و مطمئن هستم که می‌توانیم جزو سه تیم برتر لیگ برتر باشیم. هفته بعد بازی سختی مقابل فولاد خوزستان در اصفهان داریم. فولاد تیم خوبی است ولی امیدوارم سه امتیاز آن بازی را در اصفهان به دست آوریم و خود را در جدول بالا ببریم.

او درباره عملکرد داوری گفت:‌ فکر می‌کنم اشکان خورشیدی یکی از داوران خوب کشورمان است. این بازی پرتنش بود و به آقای خورشیدی بابت قضاوت‌شان تبریک می‌گویم.

نورافکن درباره عملکرد پرسپولیس خاطرنشان کرد: اولا برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزو می‌کنم این تیم پرسپولیس را در بازی بعدی شکست دهد. در ابتدا امیدوارم تیم خودمان فولاد را شکست دهد و در وهله بعد، استقلال پرسپولیس را شکست دهد.

این بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: آرزوی من این است که این فصل با سپاهان به مقام قهرمانی برسم. من در جام حذفی یک عنوان قهرمان دارم و امیدوارم به قهرمانی لیگ برتر هم برسم. من تجربه داربی را نیز دارم و امیدوارم استقلال پیروز داربی باشد.

او در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه کسی در داربی گل بزند؟ گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و دوست دارم این تیم پیروز میدان در داربی باشد و فکر می‌کنم بازی استقلال و سپاهان بازی جذابی باشد. حمایت من حمایت قلبی است. شاید من در بازی سپاهان و استقلال هوای تیمم را داشته باشم. همه جا هم می‌گویم اولویت تیمی است که من در آن‌جا بازی می‌کنم اما جایی که از بچگی بزرگ شدم و رشد کردم، همیشه در قلب من می‌ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =