کد خبر : 249774
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

بسیج در کنار مردم تا پایان کرونا

بسیج در کنار مردم تا پایان کرونا

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت بهداشت، سپاه و سازمان بسیج منعقد شده و ما موظف هستیم خانواده‌هایی که جواب آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده را تا ۱۴ روز دوره قرنطینه از نظر معیشتی حمایت کنیم. وی گفت: مراجعه به

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت بهداشت، سپاه و سازمان بسیج منعقد شده و ما موظف هستیم خانواده‌هایی که جواب آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده را تا ۱۴ روز دوره قرنطینه از نظر معیشتی حمایت کنیم.

وی گفت: مراجعه به درب منازل خانواده‌ها، ثبت اطلاعات و بیماریابی توسط نیروهای بسیج انجام می‌شود و به شبکه بهداشت معرفی و نسبت به درمان مبتلایان به کرونا اقدام می‌شود و مراقبت‌های طول دوره انجام گرفته و روند درمان تحت کنترل قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار افزود: تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در حال حاضر تهیه شده و ۳ هزار بسته دیگر نیز در حال آماده‌سازی است که با توجه به نیاز میان نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

سرهنگ اللهیاری تصریح کرد: تا زمانی که ویروس کرونا وجود داشته باشد و مردم به این ویروس مبتلا می‌شوند و هم‌وطنان نیاز به حمایت داشته باشند، بسیج و سپاه نیز کنار مردم بوده و خدمت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =