کد خبر : 249586
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
-

مجوزهای تردد برای مازندران دردسرساز شده است

مجوزهای تردد برای مازندران دردسرساز شده است

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درخواست سختگیری بیشتر در ورودی شهرستان را در بازدید میدانی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دروازه ورودی سوادکوه به وی ارائه کردم. وی تاکید کرد: متاسفانه صدور برگه تردد غیرضروری از سوی استان‌های همجوار، دروازه بازرسی شهرستان سوادکوه را دچار

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درخواست سختگیری بیشتر در ورودی شهرستان را در بازدید میدانی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دروازه ورودی سوادکوه به وی ارائه کردم.

وی تاکید کرد: متاسفانه صدور برگه تردد غیرضروری از سوی استان‌های همجوار، دروازه بازرسی شهرستان سوادکوه را دچار مشکل کرده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محور سوادکوه یک محور ترانزیتی است، این ترددها بیشتر صنوف ما را درگیر می‌کند و به همین خاطر هم از سخنگوی وزارت بهداشت تقاضا کردیم تا این موضوع را به صورت ملی و از طریق وزارتخانه ابلاغ کند تا ترددها به صورت سختگیرانه‌تر اعمال شود.
این مسئول با بیان اینکه شهرستان سوادکوه در وضعیت اضطراری به لحاظ کرونایی قرار دارد، افزود: از مردم می‌خواهیم تا دورهمی‌های خانوادگی را کاهش دهند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را افزایش دهند تا بتوانیم این شهرستان را از وضعیت نارنجی به زرد یا سفید برسانیم.
طالبی در پایان با هشدار نسبت به هرگونه عادی انگاری کرونایی شهروندان، نکات قابل توجه و ضروری برای رعایت در ایام کرونایی در حال حاضر که از طریق خودروهای دارای بلندگوی شهرداری، هلال احمر و در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اطلاع رسانی می‌شود و درخواست ما از شهروندان این است که به این نکات توجه کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =