کد خبر : 249599
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

جزییات مسابقات ووشو دانشجویان

جزییات مسابقات ووشو دانشجویان

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به برگزاری سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان که مرداد و شهریور ماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود، مقرر شد که تیم های ملی ووشو دانشجویان (زنان و مردان) به رویداد مذکور اعزام شوند. بنابراین تصمیم بر این شد تا به منظور اجرای

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به برگزاری سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان که مرداد و شهریور ماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود، مقرر شد که تیم های ملی ووشو دانشجویان (زنان و مردان) به رویداد مذکور اعزام شوند.

بنابراین تصمیم بر این شد تا به منظور اجرای مطلوب مسابقات انتخابی (ساندا) هیات های استانی فدراسیون دانشگاهی و ووشو در هر استان با توجه به شرایط موجود و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی برابر تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری اقدام و نتیجه را به فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعلام کنند.

همچنین مسابقات رشته تالو به صورت مجازی قابل اجرا است و طی بخشنامه جداگانه اعلام می شود.

در مورد مقررات و مواد مسابقات نیز مشخص شده است که برابر مقررات فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی FISU متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۴ به بعد مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

در رابطه با مواد مسابقات ساندا پسران در چهار وزن ۵۲-، ۶۰-، ۷۰-، ۸۰-  کیلوگرم و ساندا دختران نیز در ۲ وزن ۵۲- و ۶۰- کیلوگرم برگزار می شود.

پوشش مسابقات به گونه ای است که داشتن پوشش (کلاه، لثه، هوگو، کاپ و دستکش) الزامی و بر عهده شرکت کنندگان است، همچنین نیاز است شرکت کنندگان لباس استاندارد ساندا شامل شورت و رکابی قرمز و آبی همراه داشته باشند، در غیر این صورت حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

باید خاطرنشان کرد سهمیه هر استان مجموعا سه نفر (دو آقا و یک خانم) در نظر گرفته شده و در هر وزن صرفا باید یک نفر اعلام شود و بدیهی است زمان مسابقات انتخابی کشوری برای گزینش نفرات برتر از جمع افراد معرفی شده استان ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز شامل معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل، معرفی نامه از هیات استان، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس سه در چهار، گواهی سلامت از پزشک (حداکثر سه روز قبل از مسابقه)، کارت هوشمند معتبر ووشو در سال ۱۳۹۹ و کارت بیمه ورزشی ووشو سال ۱۳۹۹ که از صدور آن ۷۲ ساعت گذشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 15 =