کد خبر : 249607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی انصاری‌فر در مراسم تجلیل از ۱۰ خانواده شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی گفت: ارزش‌های والایی که مدافعان حرم انجام دادند بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی انصاری‌فر در مراسم تجلیل از ۱۰ خانواده شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی گفت: ارزش‌های والایی که مدافعان حرم انجام دادند بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بی‌شک اگر شهدای مدافع حریم آل الله در آن شرایط سخت جنگ و هجمه گروهک‌های منافق و تکفیری که با حمایت استکبار به میدان مبارزه علیه جهان اسلام و مسلمانان آمده بودند، در میدان جهاد حاضر نشده بودند امروز باید در شهرها و محله‌های خود درگیر بودیم.

انصاری‌فر افزود: شهدای مدافع حرم با درک صحیح از تهدید دشمنان اسلام، با حضور در صحنه‌ مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری و با نثار جان خود، امنیت کشور و منطقه را به‌تمامی ملت‌ها ارزانی داشتند. یکی از امتیازات بارز شهدای مدافع حرم این است که این عزیزان، دفاع از اسلام را خارج از مرزهای کشور انجام داده و در غربت به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: در کنار تمامی خدمات سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، مبارزه با تکفیر که دست‌پرورده آمریکا و صهیونیسم جهانی است با محوریت وی شکل گرفت و امروز جبهه مقاومت در برابر کفر و الحاد، به مکتبی بزرگ در بین تمامی آزادیخواهان جهان تبدیل‌ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 2 =