کد خبر : 249600
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
-

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد توضیح داد: امروز یکی از افتخارات مکتب اسلام و انقلاب اسلامی پرورش سردار قاسم سلیمانی است . مکتب سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد توضیح داد: امروز یکی از افتخارات مکتب اسلام و انقلاب اسلامی پرورش سردار قاسم سلیمانی است . مکتب سلیمانی بیانگر عظمت مکتب کلان انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: امروز تفاوتی بین ارزش‌های اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس وجود ندارد و در واقع ادله و شواهد عینی و اجتناب ناپذیر مکتب اسلامی را در مکتب دفاع مقدس جلوه‌گر می‌بینیم و ارزش‌های دفاع مقدس جلوه‌هایی از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اهمیت کار کردن در حوزه دفاع مقدس گفت: فعالیت در این حوزه ضمن این که یکی از راهبردهای ما است از طرفی ریشه در باورها و اعتقادات قلبی ما دارد؛ لذا باید در این رابطه هم افزایی لازم را با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز مأموریتمان را ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می‌دانیم، افزود: این برنامه امروز صوری و دیپلماتیک نیست. این تفاهم نامه کتابت شده در واقع یک اعتقاد ناب در راستای اجرای ارزشهای دفاع مقدس است زیرا مکتب امام (ره) به ما فهماند که ارزش‌های دفاع مقدس را باید تبیین کنیم. از اینرو با خادمین فرهنگ جهاد و مقاومت امروز همراه شده‌ایم.

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: ما امروز آمده‌ایم تا این عزم و اراده را به کتابت در آوریم و ان شا الله امضای این تفاهم‌نامه فتح بابی در  راستای خدمت مؤثر و تعامل هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه تبلیغی کشور با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع باشد. امروز همه ما موظفیم از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی هنری و فرهنگی کشور در تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی استفاده کنیم و من به همه خادمینی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکنون در راه تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهدا گام برداشتن خسته نباشید، می گویم و امیدوارم در این مسیر نورانی بتوانیم کمک کننده این عزیزان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =